r.verrier

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Waarom duurt het zo ongelooflijk lang voordat de site waar ik Blendle kan opzeggen wordt gestart.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 12296Posts
  • 3561Oplossingen
  • 3205Likes
Hoi r.verrier
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Ik denk dat je deze vraag het beste aan Blendle kan stellen. Aangezien het gaat over de website van Blendle en Vodafone weet natuurlijk niet waarom daar de site trager is, of helemaal niet start.

Bekijk anders deze pagina eens: https://www.blendle.support/hc/nl

De site is hier best snel met laden! Ook de gehele Blendle site.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 12296Posts
  • 3561Oplossingen
  • 3205Likes
Hoi r.verrier
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Ik denk dat je deze vraag het beste aan Blendle kan stellen. Aangezien het gaat over de website van Blendle en Vodafone weet natuurlijk niet waarom daar de site trager is, of helemaal niet start.

Bekijk anders deze pagina eens: https://www.blendle.support/hc/nl

De site is hier best snel met laden! Ook de gehele Blendle site.
Energieboy
Expert
Expert
  • 12296Posts
  • 3561Oplossingen
  • 3205Likes
Is het inmiddels gelukt om op te zeggen? (https://offers.vodafone.com/nl.)
De site is hier wel onwijs snel met laden, ik hoop nu bij jou ook 🙂


Hier de link naar de site met meer info:
https://www.blendle.support/hc/nl/articles/115000393031-Hoe-kan-ik-de-actie-via-Vodafone-voor-de-proefperiode-Blendle-Premium-stopzetten-
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic