Chretien

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

blackberry blox geactiveerd maar niks doet het

ik heb dit al een keer mee gemaakt want toen stond mij netwerk niet goed bij de vodafone  en nu is weer het zelfde aan de gang want ik heb vanmiddag om 2 uur geactiveerd en nu ken ik nog steeds niks
wordt daar nu wel een beetje beu van dus hoop dat er hier na gekeken ken worden
 
je ken ook nergens heen op de site omdat op te lossen ja je ken klanteservice bellen maar dat kost je ook geld
en mailen duurt 2 dagen maar daar voor betaal ik die blox niet voor het moet gewoon gelijk werken
 
ik hoop snel wat te horen
 
 
mvg chretien
25 Reacties 25
nonajoycee

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi,
 
Kan iemand mij helpen, ik heb gisteren mijn vodafone blox geactiveerd maar ik kan nog steeds niet pingen.
Ik snap er niks van, ik betaal er voor maar kan er niks mee?
 
Help!!
 
Groetjes Joyce 
marokkaantje

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb het zelfde probleem ik heb gister opgewaardeerd voor 20 euro en toen de bb blox voor 12,50 gedaan.. ik kan wel whatsappen en op browser gaan maar ping doet het niet! ik betaal er voor maar heb er dus niks aan.. wat moet ik er mee. en ik ga niet klantenservice bellen moet je ook voor betalen het hoort gewoon te werken..
fousje

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik precies hetzelfde ik heb al vanmorgen opgewaardeerd maar niks, heb al een paar keer battery pull gedaan maar niks.
 
ik hoop dat ditsnel verholpen wordt, ikkan helemaal niks behalve op internet gaan.
 
 
Nadia14663

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb precies hetzelfde probleem. Heb vanmiddag opgewaardeerd met 20 euro daarvan is 12,50 naar blackberry blox gegaan. Ik kan helemaal niet op het internet.
fioon

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb hetzelfde probleem....
Blox geactiveerd 26-11-2011 helemaal geen internet, ping, whatsapp, appworld, zelf soms gewoon niet bereikbaar?
 
Het is niet de eerste keer... Erg vervelend.. Buiten het feit om dat ik een telefoon heb waar ik niks mee kan, is het ook spijtig dat ik wel steeds per maand betaal. Met andere woorden, ik betaal dus met regelmaat voor dagen terwijl ik geen gebruik kan maken van de betaalde diensten??
 
Ik hoop dat jullie mij zsm kunnen helpen...Vrouw Boos
 
 
PatrickJa

Gedreven Raadgever
  • 244Posts
  • 14Oplossingen
  • 9Likes
Deze topic zal gesloten worden ivm dat het gerelateerd is aan de volgende topic : Blackberry Vertraging

Heb je vragen, stel ze daar aub. Alvast bedankt!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic