doesjejess

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vodafone blox BB

vorig jaar heb ik een bb curve 8520 gekocht met prepaid-kaartje voor bb van vodafone.
In juli is mijn telefoon stuk gegaan en heb ik mijn sim-kaartje gebruikt in een ander toestel (geen blackberry)
Gister heb ik een andere bb curve 8520 van iemand gekregen en heb daar mijn sim-kaartje ingedaan en de prepaid blox voor blackberry weer geactiveerd. Nu doet deze het nog steeds niet.
Nu na een dag uitzoeken en frustratie kwam ik erachter dat ik eerst een gesprek moet openen voor de diensten het gaan doen.
Nu is het probleem dat ik ook geen uitgaande oproepen meer kan doen, dus ik kan 'm ook niet verder activeren.
Ik kan wel inkomende oproepen ontvangen. heb ook al gekeken of uitgaande oproepen soms geblokkerd zijn op het toestel, maar dit is niet het geval,want dat wordt niet eens ondersteund, geeft hij aan.
Kan iemand mij alsjeblieft helpen? Was zo blij dat ik eindelijk weer gebruik kon maken van de bb-diensten en nu kan ik nog niks.
Ik ben al vanaf gistermiddag aan het zoeken en kijken wat ik eraan kan doen, maar nu weet ik het echt niet meer.
Alvast bedankt voor de hulp!
Mvg Jessica
1 Reactie 1
PatrickJa

Gedreven Raadgever
  • 244Posts
  • 14Oplossingen
  • 9Likes
Deze topic zal gesloten worden ivm dat het gerelateerd is aan de volgende topic : Blackberry Vertraging

Heb je vragen, stel ze daar aub. Alvast bedankt!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic