louissiano

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

blackbarry blox

hallo,
Ik heb een klein probleempje.
Ik heb 20euro opgewaardeerd en sms vervolgens blackbarry aan naar 4000
maar ik ontvang niks.
ook als ik dit wil proberen via internet te activeren gebeurd er niks.
hoe is dit mogelijk?

mvg
louissiano schouwenaar
10 Reacties 10
kimberly

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
hier het zelfde probleem heb al 20x blackberry aan gestuurd en ook via internet maar van 4000 krijg ik niksbij 1200 krijg ik er is een fout opgetreden en via internet kan ik het ookniet doen helppppppppp
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Hallo Louissiano,

Heb je BlackBarry aan of BlackBerry aan gesms't? Het moet namelijk BlackBerry aan zijn. Je geeft echter ook aan dat het niet lukt om de BloX via My Vodafone te activeren. Heb je dit vandaag ook nogmaals geprobeerd? Misschien lukt het dan wel. Mocht dat niet zo zijn, laat ons dan weten of je een foutmelding krijgt en kijk ook of er misschien niet toch al een BloX actief is. Misschien kunnen we je dan verder helpen.

Groeten - Kind regards

Maartje

Moderator
Smartphone Crew - Forum NL

feliciaB

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
hallo,

ik heb 20 euro beltegoed gehaald maar als ik me blackberry box wil aanzetten per smsn krijg ik niks terug en bel ik naar 1200 om hem aan te zetten kruig ik te horen dat er een fout is opgetreden en als ik t via mijn vodafone doe lukt t ook niet en krijg ik ook een berich dat er een fout is opgetreden en dat is al 2 dagen zo.. wie o wie kan me helpen ???????????????????
feliciaB

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik heb er ook last van en heb alles geprobeerd pfffff word er een beetje moe van van dit
mm

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik heb vandaag te goed er op gezet ook het zelfde probleem alles geprobeerd ook ik krijg de zelfde melding onverwachte fout opgetreden

mm

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik heb de blox 60=3 aanstaan die kan ik ook niet uitzetten en de blackberyblox gaat niet aan
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hoi Allemaal,

Is het inmiddels gelukt om de BlackBerry BloX aan te sluiten? Lukt het anders om dit via My Vodafone te doen? Staat de BloX na het 'proberen' aan te sluiten daar niet actief?
mm

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
het probleem is bij mij niet opgelost veel moeite voor gedaan maar het lukt gewoon niet
mm

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
:Dzojuist is het  toch goed gekomen via internet eerst ging het alleen via wifi
Sido
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 628Posts
  • 74Oplossingen
  • 32Likes
mm, goed om te horen! Veel plezier ermee 😄
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic