chamuleau

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

bezorging is een puinhoop

Vandaag zou mijn bestelling door koerier Dynalogic afgeleverd worden, zoals 2 weken geleden geregeld. Ik ben thuis op de afgesproken tijd met mijn pinpas en legitimatie zoals aangegeven:
"Je kunt gewoon pinnen bij onze koerier. Hou je bankpas (van het rekening nummer waarmee besteld is) dus bij de hand en vergeet ook je legitimatie niet." De koerier komt, zegt dat ze hem helaas geen pin apparaat hebben meegegeven en dat ik contant moet betalen. Helaas heb ik niet genoeg contant in huis "dus dan moet ik maar een nieuwe afspraak maken". Oh, en als ik de SIM kaart wil moet ik een bankafschrift laten zien. Hmm, het is 2017, ik heb al jaren geen bankafschriften meer dus dat wordt lastig en een uitdraai maken vanuit mijn internetbanking is niet toegestaan. Sowieso was het handig geweest als Vodafone deze extra conditie even had gemeld. Koerier weer weg met telefoon en SIM kaarten, klantenservice gebeld, doorverbonden, doorverbonden maar helaas is de juiste afdeling al weg (18.30 uur) en er is geen mogelijkheid om terug te bellen; ik zal morgen weer zelf moeten bellen... Wil Vodafone liever geen nieuwe klanten?
8 Reacties 8
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
Beste chamuleau

Dat is wel heel vreemd, als de beste man geen pinpas bij zich heeft kan jij ook geen 0,01 cent pinnen voor het controleren van je bankrekening.

Als deze onderwetse toestanden echt nog bij Dynalogic voor komen, moet dit bedrijf zich dood schamen.

Helaas kan niemand op het forum hier in de verzending van Dynalogic kijken, maar denk dat het goed is als de telefonische klantenservice dat binnenkort wel doet. Want Dynalogic die een koerier zonder pinpas op pad stuurt, klinkt een beetje dubieus.

chamuleau
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ja, dubieus is wel het juiste woord. Ik snap hier helemaal niks van.
Anonymous
Niet van toepassing
Ik raad je ook aan om dit terug te koppelen naar dyna. Aangezien zij over de uitlevering gaan. Heb je wel al een nieuwe afspraak kunnen maken?
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 443Likes
Hoi chamuleau!

Wat is ondertussen de status van de levering?

chamuleau
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb direct een bericht aan de klantenservice gestuurd. Het enige antwoord tot nu toe was dat het ze niet zou lukken binnen 5 werkdagen te antwoorden.
Tevens heb ik nog geprobeerd het opnieuw te laten bezorgen, hopend dat ze nu wel een pin automaat hadden meegegeven aan een iets intelligentere koerier. De bezorging zou donderdag tussen 8.00 en 13.00 uur plaatsvinden. Het resultaat was dat ik wederom mijn tijd verspild had; Dynalogic was te laat en ik moest om 13.00 uur echt weg...
Het is nu retour Vodafone en van mij hoeft het niet meer
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 443Likes
Hoi chamuleau!

Ik zie dat je dinsdag ook al contact hebt gehad met ons via Facebook. Wil je ons wederom via Facebook even je gegevens sturen? En dan bedoel ik: naam, adres, mobiele nummer, geboortedatum, de laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer. Zet ook meteen even het ordernummer erbij!
chamuleau
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik kan geen bericht sturen via de Facebook pagina, alleen een post schrijven. Natuurlijk ga ik niet mijn prive gegevens voor iedereen zichtbaar op Facebook zetten....

Anonymous
Niet van toepassing
Als je de pagina van Vodafone nl daar liked, kun je daarna een privé bericht sturen naar onze collega's daar chamuleau
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic