Hoi @FC.Barcalona
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Oei, dat is geen goed begin en begrijpelijk dat je je afvraagt of het wel slim was om over te stappen naar Vodafone. Ik kan, en wil, het verhaal in de winkel niet goed praten, maar er kunnen allemaal factoren zijn waardoor de medewerker zo’n reactie gaf. Uh… dat ze niets zegt, is natuurlijk niet goed te praten, laat ik daar duidelijk in zijn.
Het zal waarschijnlijk door de corona komen waardoor mensen wat meer geprikkeld zijn. Sterker nog, ik zelf let heel erg goed op 1,5 meter afstand, wachten tot ik ook echt door kan lopen, blijf zoveel mogelijk op afstand van verkopers en klanten en gebruik een mondkapje, waar ik ook heen ga. De verkoper had natuurlijk even kunnen melden dat je misschien te dicht in de buurt kwam of dat het nu zo is dat je als klant wat meer afstand dient te nemen of iets in die trant. Nogmaals, ik praat het niet goed, maar ik denk dat het hier mee te maken heeft.
Maar gelukkig hebben we altijd nog de Community van Vodafone waar klanten elkaar graag willen helpen en mochten we er als klanten onderling niet uit komen, dan zijn er nog hele vriendelijke Vodafone medewerkers op de Community die ook graag helpen. Dus je overstap is echt geen vergissing geweest, al lijkt het nu van wel.
Wat is je vraag en waar kunnen we je mee helpen?
Ik werk niet bij Vodafone, dus als het een administratieve vraag is, dan graag bij je profielinstellingen alles invullen zodat een Vodafone medewerker gelijk met je mee kan kijken.
Lees dat het om een telefoon vraag gaat. Wat voor vraag heb je en over welk toestel gaat het en welk type? Want dat is belangrijk om je te helpen. Kom maar op, laten we samen dit eens gaan proberen op afstand.