Ik ben al jaren klant bij Vodafone,tot mijn grote schrik kreeg ik afgelopen maand een rekening van 410 euro!!Toen ik in de specificatie ging kijken zag ik verschillende datums waarbij om 2 a 3 uur ,s nachts gigantisch dataverbruik was.Afgezien van het feit dat ik maar weinig via mijn telefoon op internet zit,klopt dit voor geen meter!Om die tijden slaap ik!En ik heb mijn wifi ALTIJD uit staan,want toen ik de klantenservice belde werd ik ZEER onbeschoft behandeld en suggereerde de medewerker dat anderen via mijn wifi op internet zouden hebben gezeten.Ik vroeg de medewerker om naar mijn rekeningen van de vorige maanden te kijken,zoals ik al zei ik ben al jaren klant en heb nog nooit zo een rekening gehad!Ook beweerde de medewerker dat ik geen klacht erover in kon dienen en dat het aan mijzelf lag!!Nadat ik daarna toch via de site een klacht indiende,kreeg ik een standaard antwoord en dat ik het gewoon moet betalen.Enig begrip of klantvriendelijkheid ontbreekt daarbij totaal!!Voor iemand die al jaren vaste klant is en waar bij alle voorgaande rekeningen kan worden gezien dat ik NOOIT dit soort dataverbruik heb en zeker niet meerdere malen in de nacht,verwacht je toch wat meer meedenken met de klant!Ik heb antwoord op de mail gegeven en dat ik EEN BETALINGSREGELING DAARVOOR wil,daar heb ik nog steeds geen antwoord op gekregen.Dan zal je zien dat er straks wordt gezegd:sorry,de betalingstermijn is verlopen dus we mogen geen betalingsregeling meer aanbieden!Terwijl ik er via de mail om gevraagd heb en Vodafone zelf verzuimt antwoord te geven!Nou,als dat gebeurd ben ik klant af bij Vodafone!Graag zsm een reactie hierop......Tot op de dag van vandaag heb ik daar geen antwoord op gekregen