jenet

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

besmette MMS

+316********Via deze pagina bekijk je de door jou ontvangen MMS berichten online. MMS berichten kunnen bestaan uit foto’s, video of geluid. Indien je toestel dit niet ondersteunt, kun je het MMS bericht online bekijken. +316******** Via deze pagina bekijk je de door jou ontvangen MMS berichten online. MMS berichten kunnen bestaan uit foto’s, video of geluid. Indien je toestel dit niet ondersteunt, kun je het MMS bericht online bekijken.

Deze 2 berichten ontving ik via e-mail met win RAR zip bestand er bij. er staat een VODAFONE logo boven maardat is verwijderd met het plaatsen van dit bericht.
Mijn virusscan herkende dit als een Trojan.
Is het bekend dat er zulke mailtjes de ronde doen?
Groetjes Jenet

3 Reacties 3
Sido
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 628Posts
  • 74Oplossingen
  • 32Likes
Hoi jenet, dat klopt inderdaad. We hebben hierover dit artikel op onze pagina geplaatst.
__Dee__

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Inmiddels gaan de besmette MMSen weer rond. Tenminste, dat denk ik, ik heb ze niet geopend. Nu niet vanuit no-reply@vodafone maar vanuit een 06********@vodafone.nl. Ik heb ze van twee verschillende 06-mailaccounts gehad: 0652388400@vodafone.nl en 0650418903@vodafone.nl.

Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hi __Dee__, we hebben die melding inderdaad al een paar keer ontvangen. Ik heb ons algemene topic hierover geüpdate en bovenaan in de lijst gezet. Bedankt voor de melding! Hopelijk bespaar je er je medegebruikers een hoop ellende mee 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic