bhoewar

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

bereik in huis

Wij zijn sinds kort verhuisd naar een nieuwbouw woning in Voorburg. Sinds het moment dat we daar wonen kunnen we bijna niet meer bellen in huis met onze mobiele telefoons (iphone 4). Als ik al aan de tel ben, dan wordt de verbinding abrupt verbroken. Ik moet telkens een tiental meter voor de huisdeur staan om te bellen. Dat gaat mij iets te ver.

Zou u kunnen kijken waar dit aan kan liggen?

Gr,
Bhoewar
30 Reacties 30
bhoewar
topicstarter
Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Dat ziet er goed uit! Maar of het werkt is nog maar de vraag. En dit is alleen voor mensen met een Vodafone abonnement.
Maar goed, gelukkig heeft mijn vriendin ook Vodafone (tenslotte op advies van mij).

Betekent dit dat Vodafone dit in het kader van een coulance regeling aan mij beschikbaar stelt?

Gr,
Dennis
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
bhoewar schreef:
Dat ziet er goed uit! Maar of het werkt is nog maar de vraag. En dit is alleen voor mensen met een Vodafone abonnement.
Maar goed, gelukkig heeft mijn vriendin ook Vodafone (tenslotte op advies van mij).

Betekent dit dat Vodafone dit in het kader van een coulance regeling aan mij beschikbaar stelt?

Gr,
Dennis
Hoi Dennis, nee die toezegging kan ik niet doen. Er zal eerst onderzoek moeten plaats vinden omtrent de dekking op deze postcode.
bhoewar
topicstarter
Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
En dan niet alleen onderzoek op het gebied van postcode, maar mijn woning. De dekking in de postcode zal wel goed zijn. Als ik 100 m de straat op loop heb ik vol bereik. Het gaat puur om het bereik in huis.

MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
bhoewar schreef:
En dan niet alleen onderzoek op het gebied van postcode, maar mijn woning. De dekking in de postcode zal wel goed zijn. Als ik 100 m de straat op loop heb ik vol bereik. Het gaat puur om het bereik in huis.

Hoi bhoewar, dan adviseer ik je een mail te schrijven met daarin beschreven wat de bevindingen zijn omtrent de dekking bij je thuis. Ik zal zorgen dat deze mail bij de juiste afdeling terecht komt. Je kunt je mail sturen naar: webcare.nl@vodafone.com

bhoewar
topicstarter
Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Hoi Maurice,

Ik heb zojuist een mail gestuurt.

Ben benieuwd hoe hoog de service bij Vodafone staat aangeschreven 😉

Groet,

Dennis Bhoewar
bhoewar
topicstarter
Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Maurice,

Het is niet te geloven. Stuur ik een mail, krijg ik een bericht terug om te registreren:
r is automatisch een account voor u gemaakt maar u kunt zich pas aanmelden zodra uw wachtwoord is ingesteld.

Uw gebruikersnaam is:                dennis.bhoewar@denhaag.nl
Uw geregistreerde e-mailadres is:    dennis.bhoewar@denhaag.nl

Klik op de volgende koppeling om door te gaan naar een pagina waar u uw nieuwe wachtwoord kunt invoeren.
http://help.vodafone.nl/app/account/setup_password/cred/aUZopJKnDhxT%7ENXs9SC9l89lhUzWr1l%7EEp83h0O2...

Houdt u er rekening mee dat deze koppeling 24 uur na het moment waarop deze is verzonden, komt te vervallen.

Ik heb alles gedaan, vervolgens krijg ik deze mail:
U hebt onlangs gevraagd uw wachtwoord te herstellen.

Als u het bericht ontvangt dat een sessie is verlopen, KOPIEERT en PLAKT u de GEHELE koppeling in uw browser. Sommige e-mailclients verwijderen de laatste tekens uit de koppeling.

Klik op de volgende koppeling om door te gaan naar een pagina waar u uw nieuwe wachtwoord kunt invoeren.
https://myhelp.vodafone.nl/app/account/reset_password/cred/aU281A8uEmi%7EphTHD44tCnhx8_TKjIZgV8iCNXP...

Houdt u er rekening mee dat deze koppeling 24 uur na het moment waarop deze is verzonden, komt te vervallen.

Kan ik er nog niks mee. Ik vraag me af of mijn mail wel in behandeling wordt genomen. Dit is toch niet werkbaar zo?
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
Hoi Dennis, ik heb even contact gezocht met de desbetreffende afdeling en je mail is ontvangen en als het goed is er ook een antwoord verstuurd. Zou je dit even kunnen nakijken.
bhoewar
topicstarter
Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Hoi Maurice,

Ik weet niet of de bedoeling is, maar ik heb een mail gehad van iemand anders van de 27/7 web crew, ene Rachelle
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
bhoewar schreef:
Hoi Maurice,

Ik weet niet of de bedoeling is, maar ik heb een mail gehad van iemand anders van de 27/7 web crew, ene Rachelle
Hoi bhoewar, kijk dat is goed nieuws dat mijn collega van de 24/7 Webcrew gereageerd heeft. Is je vraag naar tevredenheid beantwoord ?
bhoewar
topicstarter
Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Hoi Maurice,

Allereerst wil ik jou bedanken voor je hulp en snelle reacties. Jouw collega heeft inderdaad gereageerd en zij is gekomen met een mogelijke oplossing door de signaalplus met korting aan te bieden. Ik zeg het eerlijk, ik zit in dubio, zal ik hier op ingaan of niet? waarom zou ik extra moeten betalen om gebruik te kunnen maken van de diensten van Vodafone? Dat vind ik niet echt kunnen. Ik betaal al maandelijks genoeg abonnementskosten om gebruik te kunnen maken van Vodafone. Ik vind dat nogal sneaky en diefstal naar de klant toe.

Een voorbeeld: Ik heb een tijd niet de beloofde internet snelheid gehaald bij Ziggo. Uit coulance kreeg ik een aantal maanden gratis! internet en een flinke korting op interactieve televisie.

En zo kom je je klant tegemoet om deze te behouden en niet met het aansmeren van een product om het signaal te versterken waar ik zelf voor moet betalen (al dan niet met een korting).

gr,
Dennis

Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
bhoewar schreef:
Hoi Maurice,

...
En zo kom je je klant tegemoet om deze te behouden en niet met het aansmeren van een product om het signaal te versterken waar ik zelf voor moet betalen (al dan niet met een korting).

gr,
Dennis

Hey Dennis,

Fijn dat je al een reactie hebt gehad.

Ik ga ervan uit dat Rachelle je ook heeft uitgelegd waarom ze je dit heeft aangeboden? Als ze jouw klacht niet serieus neemt had ze dit waarschijnlijk niet gedaan. Heb je haar gevraagd hoe hoog de korting is/kan zijn? Misschien valt het wel mee.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic