RPM2208

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

beltegoed verdwijnt als sneeuw voor de zon

Beste Moderator/ Vodafone medewerker,
 
Ik zit met het volgende probleem. Ik heb vorige week mijn prepaid opgewaardeerd met 20 euro nadat ik een melding kreeg dat mijn beltegoed bijna op was en ik een melding kreeg van vodafone dat op 18 dec j.l. mijn gratis smsjes verwijderd zouden worden.
Gezien het feit ik niet veel bel maar veel gebelt wordt en meer sms vond ik het al raar dat ik op tijd van 5 dagen 20 euro verbruik hetgeen wat mij nooit gebeurt bijna.
 
Enfin, ik heb vandaag dus weer omstreeks 1700 uur opnieuw bij een telefoonwinkel ( Belcompany ) een opwaardeerbon gehaald van  20 euro en kreeg een melding dat er weer 50 gratis smjes zijn bijgeschreven en dat mijn nieuw tegoed weer 17, 35 euro was ( spoed tegoed eraf gehaald ). Nu heb ik vanavond 9 smsjes gestuurdt en dat is van mijn sms tegoed van 50 afgehaald resteeren er nog 41 om te versturen, maar hetgeen wat mij nu schokt is dat ik van die 17 euro op tijd van 4,5 uur nog maar 3,30 euro over heb.
Dit vind ik uiterst frapand want ik heb niemand gebelt en heb geen rare dingen gedaan waar ik voor moest betalen. Hetgeen u nu denkt en zich af vraagt is of ik een smartphone heb, ja die heb ik en nee het kan niet door internet (3G) of de door u in andere berichten gestelde apps kunnen gaan, gezien het feit ik alleen Wi-Fi gebruik en danwel draadloos via mijn eigen apple verbinding hier in huis. Dit bevreemd mij namelijk graag zou ik hierover ook opheldering willen hebben.
 
Ik ben nu reeds 16 jaar klant bij Vodafone met prepaid en abbonnement en heb dit nog nooit meegemaakt.  Dit bovengenoemd feit heb ik sedert de 18e december vastgestelt want sinds deze wijziging heb ik hier last van en gebruikt mijn smarthphone op misterieuze wijze beltegoed.
 
Hopende snel van u te horen en een oplossing hiervoor.
 
Met vriendelijke groet,
 
Ryan Crapts
 
 
1 Reactie 1
RPM2208
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Geachte heer/mevrouw,
 
Graag zou ik jullie willen bedanken voor de snelle afhandeling en oplossing van mijn klacht/probleem aangaande het beltegoed.
Ik wil jullie een zeer aangenaam oud & nieuw toewensen met de beste wensen voor 2012.
 
Nogmaals hartelijk dank.
 
Met vriendelijke groet,
 
Ryan Crapts
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic