nan

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

krijg contacten niet gekoppeld?

Hallo
Ik hoop dat iemand mij kan helpen (ben nog al een leek met mijn nieuwe galaxy s2 gsm). Ik heb whazz app en Facebook, en nu ook op mijn gsm, maar nu keek ik in mijn contacten en waarempel dat ik daar nu dus dubbele contacten in zie staan (de contacten die ik op mijn sim kaart had en die van de Facebook en whazz app)
Nu heb ik geprobeerd om de telefoonnummers in de Facebook contacten toe te voegen maar dan geeft mijn gsm aan dat SNS contacten niet kan bewerken op telefoon.
 
Ik vind het erg irritant dat ik sommige personen zelfs 3 keer tegenkom in mijn contacten lijst. Ik zag dat ik wel alleen mijn gewone contacten zichtbaar kan maken, maar kan ik deze niet op de 1 of andere manier koppelen aan elkaar, zodat ik iedereen maar 1 keer in mijn contacten zie staan?
hopelijk kan iemand mij helpen
1 Reactie 1
Chris
Expert
Expert
  • 689Posts
  • 17Oplossingen
  • 24Likes
Hoi Nan,

Welkom op het Forum!

Wat ik denk dat er aan de hand is, is dat je contacten via Whatsapp en Facebook ook gesynchroniseerd zijn.

Als je naar de contactenlijst gaat en je drukt daar op de menuknop, moet je een optie krijgen Weergaveopties.
Hier kun je vervolgens per account kiezen welke getoond moeten worden.

Ik kan kiezen tussen mijn twee Gmail accounts, de mail van kantoor, whatsapp en facebook.
Klik ik op het account kan ik kiezen of alle contacten weergegeven moeten worden.

Ik heb wel een Nexus One, maar Android lijkt erg veel op elkaar.

Succes iig.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic