zijksnor

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

bel+sms+ web abonnement kan ik niet meer verlagen !!

Ik heb meerdere malen contact gehad met Vodafone helpdesk om binnen mijn sim only contract van 1 jaar deze te verlagen met 1 stap omdat ik te veel bel minuten had. Ik had hier in eerste instantie in juli - augustus contact over gehad en er werd mij verteld dat ik 1 stap lager kon van 500 min 47 euro naar 225 minuten 37 euro. Dit zou mij 20 euro kosten. Ik had geen trek om dit te betalen maar er werd mij verteld dat dit op eind datum contract wel kosteloos zou kunnen. In september nog een keer met klanten service gebeld en toen werd mij verteld dat het nu 50 euro (!!) zou kosten. Ik voelde mij zwaar bedrogen maar er werd weer verteld dat aan het einde contract vandaag dus 7-11-2013 dit kostenloos zou zijn. 2 keer heb ik het dus uitgesteld op advies van klanten service en wat blijkt vandaag??? Ik kan HELEMAAL niet meer mijn abonnement VERLAGEN!! Dit zou eenzijdig door Vodafone zijn aagepast. Ik ben zwaar !@#$% issed off Waarom wordt ik maanden aan het lijntje gehouden en niet fatsoenlijk op de hoogte hiervan gesteld? Anders had ik gewoon die 20 euro destijds betaald!!
1 Reactie 1
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hallo,

Het is lastig in te schatten wat er precies gebeurd is. Het Forum is voor klanten, door klanten. Jouw verhaal is te specifiek hiervoor, we hebben je gegevens nodig om dit na te kunnen gaan. Neem dan ook even contact op via Twitter of Facebook. Hier kunnen we nagaan wat er gebeurd is.

Welkom op het Forum trouwens!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic