kirssie

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

batterij

sinds anderhalve week laat mijn s3 heel erg langzaam minimaal 15 op stroom gezeten en hij is nog niet vol!!! en als hij in de lader zit en ben aan het appen of iets anders loopt hij gewoon terug hoe kan dit?
3 Reacties 3
RobbieE

Gedreven Liefhebber
  • 345Posts
  • 46Oplossingen
  • 16Likes
Hoi kirssie,

Ik kan helaas niet aangeven wat er precies mis is. Het kan een defect zijn aan de batterij, of de oplader, maar het zou ook een software probleem kunnen zijn. Heb je al eens getest of de oplader wel goed contact maakt met het toestel?

Als het een defect is, dan raad ik je aan om een back-up te maken van het toestel. Vervolgens kun je het toestel via een Vodafone winkel op laten sturen ter reparatie.
kirssie
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
heb al verschillende opladers erop gehad helaas maakt het totaal geen verschil...en me toestel loopt ook wel eens vast wat hij nooit deed!! hij is ook wel eens uitgevallen terwijl hij gewokn laad echt heel appart
RobbieE

Gedreven Liefhebber
  • 345Posts
  • 46Oplossingen
  • 16Likes
Hoi Krissie,

In dat geval kun je misschien beter even naar de Vodafone winkel. Je kunt het toestel via elke Vodafone winkel ter reparatie aanbieden, maar we hebben ook een aantal winkels waar een monteur aanwezig is: http://voda.fo/ne/bxi6v
Woon je misschien in de buurt bij 1 van die winkels?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic