ThomasP

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vraag 3G snelheid 2691

In heb recent mijn abonnement verlengt en heb gekozen voor Red Super in combinatie met een iPhone5.
Telefoon werkt uitstekend, ik ondervind geen netwerk problemen....over het algemeen altijd vol bereik.
 
Nu is het zo, dat ik mijn keuze voor het abonnement dat ik heb afgesloten ook voor een groot deel heb laten bepalen door de hoge snelheid die ik zou kunnen halen.
Wanneer ik echter een speedtest uitvoer benader ik die snelheid bij lange na niet.
Ik heb nu 2 weken dagelijks tests uitgevoerd en de resultaten liggen tussen de 5.6Mbps en 7.9Mbps op verschillende locaties binnen mijn woonplaats.
Uiteraard begrijp ik dat de 42Mbps waarmee Vodafone adverteert een max haalbare snelheid is, zo werkt dat met mn vaste internet ook. Maar ik zou eerlijk gezegd teleur gesteld zijn als ik niet minimaal de helft zou kunnen halen.
 
Zou iemand zo vriendelijk willen zijn om eens te kijken hoe de dekking hier is?
Postcode is 2691 ZP
 
 
Thanks
Thomas
1 Reactie 1
RobbieE

Gedreven Liefhebber
  • 345Posts
  • 46Oplossingen
  • 16Likes
Hoi ThomasP,

Ik heb de dekking voor je nagekeken. De 3G dekking op de betreffende postcode is optimaal volgens onze metingen. Ik kan geen snelheid aangeven die je zou moeten halen op deze locatie, omdat dit afhankelijk is van veel factoren. Er is een verschil tussen theoretische snelheden en praktische snelheden. Kijk bijvoorbeeld even op deze pagina voor meer informatie over de snelheid van ons netwerk: http://voda.fo/ne/8v91v
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic