LV5112

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

automatische overstap

Ik zou graag overstappen van KPN naar Vodafone. Nou kan ik echter nergens vinden of Vodafone automatisch mijn oude abonnement opzegt als ik een Vodafone abonnement afsluit. Zou iemand mij hier bij kunnen helpen?

Met vriendelijke groet,
Linne
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11848Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes
Hoi LV5112
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Geeft niets hoor dat je daar niets over kan vinden. Er zijn ook zoveel pagina`s binnen de website van Vodafone. Maar ook Vodafone helpt je graag bij het overstappen van KPN naar Vodafone. Als je je abonnement afsluit bij Vodafone (online of in de winkel) dan vragen ze altijd of je je nummer wenst mee te nemen en zegt dan gelijk het abonnement op bij KPN.

Voor meer info, zie deze pagina: h
ttps://www.vodafone.nl/support/bestelling-en-nummerbehoud/nummerbehoud.shtml?cmpid=00306m_%7CCor_Vod...

Je kan online bestellen maar ook via de klantenservice van Vodafone. Veel plezier alvast als klant bij Vodafone en een fijn weekend!

Bekijk in context

1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 11848Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes
Hoi LV5112
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Geeft niets hoor dat je daar niets over kan vinden. Er zijn ook zoveel pagina`s binnen de website van Vodafone. Maar ook Vodafone helpt je graag bij het overstappen van KPN naar Vodafone. Als je je abonnement afsluit bij Vodafone (online of in de winkel) dan vragen ze altijd of je je nummer wenst mee te nemen en zegt dan gelijk het abonnement op bij KPN.

Voor meer info, zie deze pagina: h
ttps://www.vodafone.nl/support/bestelling-en-nummerbehoud/nummerbehoud.shtml?cmpid=00306m_%7CCor_Vod...

Je kan online bestellen maar ook via de klantenservice van Vodafone. Veel plezier alvast als klant bij Vodafone en een fijn weekend!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic