Daphne 78

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

apple music gezin

Ik kan door de aanschaf van een nieuwe Iphone 11 6 maandan gratis apple music afsluiten. Ik heb echter al een gezinsabonnement. Kan ik de 9,95 als korting krijgen op een gezinsabonnement? Erg jammer als ik deze aanbieding niet kan gebruiken nu.   

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Helaas is dit niet mogelijk. De actie van 6 maanden geldt helaas alleen voor het gewone abonnement @Daphne 78 

Bekijk in context

5 Reacties 5
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Helaas is dit niet mogelijk. De actie van 6 maanden geldt helaas alleen voor het gewone abonnement @Daphne 78 

jobboj

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Heb net na 1,5uur met vodafone en apple aan de lijn gezeten voor dit probleem. Nergens is te vinden dat dit niet kan. Vodafone wijs de vinger naar apple, en weer terug.

 

Erg duidelijk allemaal en bedankt voor 1,5 uur van mijn tijd, en geen gratis music abonnement!

 

Een gegeven paard mag je niet in de bek kijken. Maar als er geen tanden in zitten, krijgt ie van mij een schop tegen zijn kont!

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @jobboj 
Het staat hier vermeld op de community dat dit niet mogelijk is en bij ons op de website wordt alleen gesproken over het basis abonnement.

jobboj

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wat fijn voor je Steven, vooral dat u de enige bent die dit zo stellig kan zeggen. 

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes

Opgelost. Topic gesloten. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic