Koen oet Daam

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

app werkt status/data niet bij

Eind december het hele gezin op red together gezet. Top, 160gb te verdelen. Echter is de app sinds 1-1-202 na 00:00 uur nog nooit weer bijgewerkt. App verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, maar mag niet baten. 
wat te doen???

 

gr. Koen

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dankjewel! Ik heb een onderzoek aangemaakt. Dit staat bekend onder 9275472. De technische dienst zal hiermee aan de slag gaan. Zij zullen dit ook terugkoppelen naar je @Koen oet Daam 

Bekijk in context

15 Reacties 15
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Koen oet Daam 
Ja, dat is natuurlijk wel heel vervelend.
Ik kan niet zoveel doen met deze vraag, maar misschien kan je hier nog antwoord op geven:
Heb je overigens al gekeken via je computer en gewoon met een browser?
Zie je daar dan ook niets?

​​​​​​​Dit is een klanten helpen klanten community en ik, als klant, kan je daarmee niet helpen. Daarom mijn advies om te wachten op een Vodafone Community medewerker. Die kan namelijk wel in het systeem kijken en je waarschijnlijk verder helpen. Die komen langs en zullen antwoord geven zodra ze je bericht hebben gezien.

Koen oet Daam
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Bedankt energieboy voor je reactie. 
ik wacht af. Op de pc kijken zou kunnen maar die heb ik niet altijd bij. 
 

gr. Koen

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Koen oet Daam wrote:

Bedankt energieboy voor je reactie. 
ik wacht af. Op de pc kijken zou kunnen maar die heb ik niet altijd bij. 
 

gr. Koen

Ik snap dat je die niet altijd bij je hebt maar dan kan je uitsluiten of het nu aan de APP ligt of aan My Vodafone in algemeen. Daarom ook altijd even kijken via de browser of je er daar ook last van hebt. Daar help je de medewerkers van Vodafone ook weer een beetje mee 🙂

Koen oet Daam
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Via de browser op de website en myvodafone pagina  is wel zichtbaar hoeveel data is verbruikt. 
 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Koen oet Daam wrote:

Via de browser op de website en myvodafone pagina  is wel zichtbaar hoeveel data is verbruikt. 
 

Oké, daar kunnen ze bij Vodafone wel wat mee. Deze informatie zal een Vodafone Community medewerker opnemen. Morgen in de middag is er weer iemand aanwezig, naar wat ik heb vernomen. Laten we hopen dat Vodafone dit snel voor je kan oplossen. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dat is apart! Via de app zie je het niet in maar via de website kun je wel beide nummers inzien? Wat gebeurt er als je door klikt bij het tegoed in de app @Koen oet Daam?  Kun je hiervan een screenshot uploaden? 

Groet, 

Steven

Koen oet Daam
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

hOi Steven, bedankt voor je reageren. Hoop dat de screenshot goed overkomt. Zo is het bij alle 4 de nummers. sinds 1-1-2020 om 00:00 uur nog biet weer bijgewerkt. 
 

 

Op de website via de pc zie ik ook alleen maar bij mijn nummer dat er data verbruikt is. Maar daar kan ik iig wel zien dat er iets verbruikt word. 


*Moderator edit: screenshot verwijderd, staat een mobiel nummer in. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dat is raar! Kun je mij eens de volgende gegevens sturen via een privebericht: naam, adres, postcode, geboortedatum, mobiel nummer en de laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer. 
Ik zal dan een onderzoek aanmaken zodat dit onderzocht kan worden voor je. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dankjewel voor de gegevens. Ik denk dat ik al zie waardoor dat komt. Dit is omdat het opnieuw gekoppeld is geweest in januari. Hierdoor zie je via de website ook de 160GB zonder dat er data verbruikt is.

Kun je in de app eens naar tegoed gaan en dan op de data bundel te klikken. Krijg je het dan wel te zien? 

Koen oet Daam
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Verder dat dit laat het niet zien. 

 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dankjewel! Ik heb een onderzoek aangemaakt. Dit staat bekend onder 9275472. De technische dienst zal hiermee aan de slag gaan. Zij zullen dit ook terugkoppelen naar je @Koen oet Daam 

Koen oet Daam
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Steven bedankt voor je hulp. 
nu afwachten wat het euvel is , het is nu in handen van de technische services .

 

nogmaals dank  

groet Koen


 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ik zie dat het onderzoek is gesloten. Zien jullie het tegoed nu ook correct in? Ik zie dat het via de website inmiddels correct staat @Koen oet Daam.

Koen oet Daam
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hoi Steven,

 

alles werkt weer naar behoren. Nog bedankt voor je hulp. 
gr. Koen

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Heel graag gedaan @Koen oet Daam 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic