yvet

Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

annuleren zonder medeweten

op 1 augustus nieuw abbonnement ingediend bij vodafoon. zo spoedig mogelijk.

alle mails gekregen gefeliciteerd en uw bestelling komt eraan. nu op 7 aug. gebelt waar blijft mijn telefoon????


tot mijn verbazing bestelling geannuleerd.

geen compensatie alleen gaat u naar het forum en plaats uw frustatie,
uw bestelling word overnieuw geplaats
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
yvet
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
hoi, na een weer gesprek met vodafoon, was het achteraf niet zo netjes.
het blijkt tele2 die de boel in deze situatie sxhuldig is. wel had vodafoon mij eerder duidelijker kunnen informeren. de telefoniste heeft mij wel eeg goed en met engelen geduld de situatie opgeklaard.

en thnx voor jullie reacties

Bekijk in context

5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 12293Posts
  • 3561Oplossingen
  • 3205Likes
Hoi yvet
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Oei, dat klinkt niet best en erg vervelend dat dit is gebeurd. Snap alleen niet dat ze je doorsturen naar de Community want hier kunnen wij, klanten onder elkaar, ook niet zoveel doen. Dit is toch echt iets voor de klantenservice van Vodafone. Als je abonnement neemt dan moeten ze deze eerst controleren bij het BKR en dan pas zal alles in orde gemaakt worden en kunnen ze het toezenden. Tenminste, zo ging het hier ook.

Begrijp dat je bestelling is gestopt, maar hebben ze je niet kunnen vertellen waarom niet? Misschien kan je toch beter bellen met de klantenservice van Vodafone of een chat starten.

Eventueel zou je je vraag nog kunnen stellen via een privé bericht bij Facebook of Twitter. Daar zouden ze misschien wel voor je kunnen kijken wat er aan de hand is met je bestelling.

Succes in ieder geval en hoop dat je een antwoord krijgt.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je inmiddels contact gehad met mijn collega's yvet?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Indien er geen reactie komt yvet, zal het topic gesloten worden.
yvet
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
hoi, na een weer gesprek met vodafoon, was het achteraf niet zo netjes.
het blijkt tele2 die de boel in deze situatie sxhuldig is. wel had vodafoon mij eerder duidelijker kunnen informeren. de telefoniste heeft mij wel eeg goed en met engelen geduld de situatie opgeklaard.

en thnx voor jullie reacties
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 443Likes
Goed om te horen dat het (redelijk) opgehelderd is yvet. Ik sluit bij deze het topic dan.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic