Ziarah

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

annuleren order

Begin van de maand heb ik online verlengt met toestel. Toch van afgezien en op advies van klantenservice pakketje geweigerd. Postbode moet het dan terug sturen. Ondertussen staat mijn abonnement online alsof tie al verlengt is en kunnen ze bij de klantenservice niks zien ivm systeemproblemen. Ik kan dus nog steeds niet opnieuw online verlengen.
ik heb ondertussen al regelmatig contact gehad en moet nu weer eind van de week bellen. Ik wil alleen de nieuwe iphone eind van de week gaan bestellen en dit gaat niet omdat mijn abonnement in het systeem al verlengt is..... Enig idee hoeveel tijd er nog nodig is?
3 Reacties 3
Netwerk-info

Gedreven Meedenker
  • 24294Posts
  • 12103Oplossingen
  • 5Likes
Hallo Ziarah, op welke datum is de postbode precies bij je langs geweest? Er gaan altijd een aantal werkdagen overheen voor alles is teruggedraaid in onze systemen, mede omdat het toestel bij ons terug moet komen vanuit de koerier.
Ziarah
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Op 3 oktober heb ik het pakketje geweigerd en retour laten sturen. Gister weer contact gehad en een medewerker van de klantenservice heeft nu een 'annulerings case' gestart. Ik begrijp niet waarom de anderen dit dan niet deden of heeft hij me nu afgescheept zodat ik weer zelf terug moet bellen en nu weer a.s dinsdag. Ondertussen nog steeds geen nieuwe telefoon maar het nieuwe abonnement is wel gewoon ingegaan. Abonnement met meer mb's wat dus waarschijnlijk ook nog gecorrigeerd moet worden voor de afgelopen maand. En ik had zo gehoopt dat ik nu de nieuwe iphone al zou hebben!
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hey Ziarah,

Inderdaad is dat echt niet zoals het hoort! Het Forum is voor deze vraag niet echt het goede medium, omdat we geen gegevens kunnen uitwisselen hier. Wil je anders contact opnemen via Twitter, Facebook of Hyves? Daar kunnen we dan uitzoeken hoe het zit:).
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic