tukker

Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

afmelden toestel na verlenging/ of ander toestel

Ik had problemen met mijn toestel, na kijken op vodafone bleek dat ik mijn abb kon verlengen.
Ik had dus een sony z3 compakt besteld want deze was op voorraad maar na ruim een week nog geen melding wanneer ik hem krijg.
Hij staat nog steeds op voorraad maar is dit niet, en ik kan eigenlijk niet langer meer zonder toestel.
Dus hoe pak ik dit aan? Een ander kiezen zal niet gaan want op voorraad bij vodafone is kennelijk niet altijd op voorraad.En ik heb al voor dit toestel gekozen.Dus moet ik dan eerst de bestelling annuleren en dan naar de winkel?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @tukker ,

In de winkels heb je sneller het toestel mee en kun je deze ook gelijk meenemen (als deze op voorraad is) soms kan de online webshop korte vertraging hebben op de voorraad.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo tukker,

Heb je een ordernummer / bestelnummer gekregen, in je email-box ?
Dan kun je met dat ordernummer de bestel-status opvragen.

Indien jij dat wenst, kun je via de Vodafone Sales afdeling de gehele order annuleren.
Telefoonnummer: 0800-0560 (gratis gesprek).

Daarna kun je naar een Vodafone Shop toe gaan om te informeren of zij jouw gewenste smartphone op voorrraad hebben. En daarna eventueel alsnog je abonnement verlengen.

Vraag in het telefoongesprek met Vodafone Sales heel expliciet naar de voorraad-status van de door jou gewenste smartphone. En wanneer je, na het annuleren van je order, je abonnement alsnog kunt verlengen. Dit in verband met een administratieve verwerkingstijd van ge-annuleerde bestellingen !!!

Succes!

Netwerker
tukker
topicstarter
Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik heb deze week gebeld.
Volgens de medewerker zouden er voldoende op voorraad zijn en zou ik nu begin volgende week wel bericht krijgen dat ze hem opsturen.
Annuleren kan maar zou 3 dagen duren voordat dit verwerkt zou zijn.
En geld van bijbetaling was al van mijn rekening gehaald. Zie er tegen op of dit bij annuleren wel goed terug gestord word.Is gelukkig maar een paar tientjes maar toch.
Op zich heb ik geen probleem met moeten wachten, maar het is vervelend dat mijn oude toestel nu net stuk is gegaan.
En dat ze dus doodleuk op voorraad staan maar het niet zijn.
Dus ik wacht nog even tot begin volgende week.
Maar in het vervolg ga ik wel naar een vodafone winkel als ik weer een ander toestel nodig heb.
Maar beschouw het verder als een incident.

SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @tukker ,

In de winkels heb je sneller het toestel mee en kun je deze ook gelijk meenemen (als deze op voorraad is) soms kan de online webshop korte vertraging hebben op de voorraad.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic