Altaartje2

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

afgesloten

ik heb mijn telefoon nota betaald zou 8 mei gedeblokkerd worden maar is nu nog steeds geblokkeerd maar nu blijkt dat mijn hele nr eruit ligt heb opeens geen contract meer alleen omdat jullie een nieuw systeem hebben sinds jan.feb.heb ik geen nr meer jullie nieuwe systeem werkt voor geen ene meter maak kosten die ik niet eens vergoed krijg heb 2 klachten ingediend die ik nergens terug kan vinden ben eigenlijk klaar met jullie
3 Reacties 3
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Aii Altaartje2 dat is niet zo al te best!

We willen je graag verder helpen via het forum maar dit kunnen we helaas niet doen :(. Op het forum kunnen interne vragen niet worden beantwoord. Hiervoor zul je dus echter contact moeten opnemen met de klantenservice.
Altaartje2
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
daar ben ik al vanaf 8 mei bezig en hun weten het ook niet dus ik wordt van het kassie naar de muur gestuurd wordt tijd om jurische stappen te ondernemen
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Topic gesloten. Het topic voldoet helaas niet aan de regels.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic