Het is ongelofelijk maar ik ben er nu van overtuigd dat Vodafone me kwijt wil als klant.
Ik ben nu ongeveer 9 jaar klant bij Vodafone met een bel en web abonnement. Dat krijg ik nooit op en dat betekent dat ik elke maand minimaal € 10,00 kwijt ben aan niet gebruikt tegoed. En dat bij een abo van € 16,00.
Ik bel dus heel erg weinig en zit nauwelijks op mobiel internet.
Daarom wil ik overstappen naar een prepaid mogelijkheid of Hybride. Daarvoor heb ik de helpdesk gebeld (á € 0,45 per gesprek).
Het enige wat ik wilde weten is wat de voorwaarden zijn bij gebruik van Prepaid en bij gebruik van Hybride. Hoelang is mijn tegoed geldig? Kan ik automatisch opwaarderen, enz. Deze info kan ik namelijk niet op de website vinden. De man aan de lijn zei dat hij deze info niet aan nieuwe klanten kon verstrekken en van bestaande klanten moest hij eerst alles weten voordat hij die info kon geven.
Met andere woorden: De klant flink frustreren. Ik wil alleen weten waar ik de info kan vinden of, in het andere geval, of hij het me kan geven.
Dat kan dus niet en daarom moet ik nu overstappen naar T-mobile terwijl ik liever bij Vodafone blijf.
Het markante aan dit verhaal is dat ze vorige week in de Vodafonewinkel ook al helemaal geen informatie wilde geven.
Heeft iemand meer deze (Irritante) ervaring en waar kan dit aan liggen? Waarom doet Vodafone zo moeilijk?
Toen ik vorig jaar via Facebook een vraag stelde wilde ze ook eerst alles van me weten voordat ze op de vraag ingingen. Terwijl ik niet weet of ik wel met de echte Vodafone te maken heb.
Vodafone gaat mijn inziens heel slordig om met de Privégegevens van haar klanten en maakt de kans op identiteitsfraude wel heel erg groot.