pipolakki

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

adreswijziging via my vodafone werkt NIET!

Ik ben al vanaf eind december 2014 bezig om naw gegevens te wijzigen in my vodafone.
3x tel. contact met wachttijden die abnormaal lang zijn.
onkundige niet geinteresserde medewerkers aan de telefoon die zeggen een ticket aan te moeten maken om zoiets simpels.
Hoe kan het dat dit zolang duurt en wanneer wordt dit eens opgepakt?

Werken jullie nog met krijtjes en lijsteen?

ik ga er niet meer over bellen jullie bellen mij maar, maar als er onduiddlijkheden ontstaan komt het voor jullie rekening en niet de mijne.
groet HvdE

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hallo @pipolakki
Het klopt inderdaad dat in "de oude My Vodafone" een adreswijziging niet leek te werken.
In de praktijk was het zo dat de wijziging binnen de genoemde termijn wel werd doorgevoerd. Echter je bleef in My Vodafone een melding zien "Wij verwerken uw mutatie...." Verder zag je de verandering niet worden doorgevoerd.Lastig en absoluut niet wenselijk.

Dit mankement is dan ook meegenomen in de ontwikkeling van de compleet nieuwe My Vodafone omgeving. In het nieuwe My Vodafone log je in met je E-mail adres.
Als je nog in het oude My Vodafone zit, dan wordt je zo snel mogelijk omgezet.
Als je al in het nieuwe My Vodafone zit en je ervaart het issue nog steeds, dan moeten de technici aan de bak ermee.

Groeten, Per

Bekijk in context

2 Reacties 2
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hallo @pipolakki
Het klopt inderdaad dat in "de oude My Vodafone" een adreswijziging niet leek te werken.
In de praktijk was het zo dat de wijziging binnen de genoemde termijn wel werd doorgevoerd. Echter je bleef in My Vodafone een melding zien "Wij verwerken uw mutatie...." Verder zag je de verandering niet worden doorgevoerd.Lastig en absoluut niet wenselijk.

Dit mankement is dan ook meegenomen in de ontwikkeling van de compleet nieuwe My Vodafone omgeving. In het nieuwe My Vodafone log je in met je E-mail adres.
Als je nog in het oude My Vodafone zit, dan wordt je zo snel mogelijk omgezet.
Als je al in het nieuwe My Vodafone zit en je ervaart het issue nog steeds, dan moeten de technici aan de bak ermee.

Groeten, Per
pipolakki
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Sometimes it's just what it is. Nothing more, nothing less

en dat is niet al te veel Per!

Niet persoonlijk maar wat een dooddoener zeg.
bijna een week verder maar nog steeds niet aangepast.
hoe moeilijk kan het zijn, alles is in 3 voud aangeleverd maar verdwijnt in een kartonnen doos oid.

de "dienstverlening "die jullie bieden is erg pover, daar win je geen klanten mee daar lopen ze van weg.
Als ik zo mijn bedrijf zou draaien dan was ik allang klaar geweest met ondernemen, voor jullie geld de kracht van de grootste maar dat gaat op deze manier van communicatie en oppakken/doorpakken wel over.

vraag me niet te bellen naar 1200 volgens de site , maar in werkelijkheid 1201 met een wachttijd van meer dan 20 minuten op welk tijdstip dan ook.

Of om te reageren via feestboek of twatter want ik doe daar niet aan mee.

Ik wil niets meer of minder dan mijn correcte naw gegevens op schrift en op my vodafone.

groet.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic