Hoi
bdb12,
goed om te lezen dat je al een aantal zaken zelf hebt getest om de oorzaak te achterhalen.
Het is opvallend dat de klachten niet zijn afgenomen na zowel een nieuwe simkaart, een reparatie van jouw toestel als tijdens het gebruiken van een ander toestel.
Dit zou erop duiden dat het een netwerkklacht is aangezien de oorzaak niet bij de simkaart of het toestel ligt.
De vraag is of je dit probleem altijd ervaart of niet continue. En heb je hier op één specifieke locatie last van of op meerdere plaatsen?
Op onze website vind je een handige pagina waar je wellicht nog iets aan hebt;
http://voda.fo/ne/vu705Verder heeft mijn collega nog een handig topic opgesteld wat ook nog nuttig kan zijn;
http://voda.fo/ne/f5wu4Mocht het allemaal niet helpen dan raad ik je aan om het via een ander kanaal te laten onderzoeken.
Je kunt bellen naar 1201, een chatsessie starten of via social media contact opnemen.
Good luck!