ldw88

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

activatie simkaart

Het lukt mij helaas niet om mijn simkaart te activeren. Met mijn werknummer heb ik het 0800 1258 gebeld en mijn klantnummer, simkaartcode rekeningnummer, alles ingetoetst. Het zou dan binnen een uur klaar zijn, wat niet zo is.Na 3 keer proberen wilde ik 1201 bellen.  Dit lukt mij echter niet, omdat ik niet kan bellen. Mijn werktelefoon is niet aangesloten op het vodafone netwerk en met mijn eigen telefoon kan ik niet bellen, omdat de simkaart niet geactiveerd is...mijn oude is wel gedeactiveerd. Kunnen jullie mij verder helpen?
1 Reactie 1
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hoi ldw88,

Via het forum kunnen we je simkaart niet activeren. Als je niet kunt bellen kun je wel met ons Facebook en Twitter team contact opnemen, chatten of mailen.
https://www.vodafone.nl/support/

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic