xsamantha94x

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

BELACHELIJK!

Belachelijk dit!

Ik wacht al ruim een week op mijn telefoon. En dan weet ik dat het 5 - 10 werkdagen kan duren. Gister contact met PostNL gehad die heeft gezegt dat het toestel opgehaald is en vandaag bezorgd zou worden. Nogmaals gebeld vandaag en ineens niks meer in het systeem?

Order ophalen online werkt niet dan krijg ik een foutmelding! En ook geen email gehad dat het toestel uberhaupt al verzonden is! Nu al ruim 15 euro verspilt aan heen en weer bellen voor duidelijkheid. Onbegrijpelijk. Ik heb weer verlengd. Maar als ik heb had opgezegd had ik ALLANG mijn nieuwe telefoon al! Als die er om 5 uur nog niet is
dan ben ik naar de winkel en EIS ik daar mijn nieuwe telefoon.

Zelfs een track and trace code krijg ik niet!

1 Reactie 1
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hoi Samantha,

Wat jammer dat je zo ontevreden bent over de levering van je toestel.
In de winkel kunnen ze je hiermee helaas niet helpen. Bel even de status order lijn om te vragen hoe het met je bestelling zit.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic