sinysmit

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

accu laadt heel erg langzaam op van de galaxyS3

Wie oh wie heeft hetzelfde probleem en heeft hier een oplossing voor?

Sinds 2 dagen laadt mijn accu van de telefoon heel langzaam op. De hele nacht ligt ie op de oplader en dan nog geen 100% opgeladen.
Ik heb nooit problemen gehad wat het opladen betreft en heb gemerkt dat als er een uur verstreken is er geen verschil is in de procenten.

2 Keer over heb ik een firm-update gedaan en weet niet of het daaraan ligt. Heb hier berichten gelezen dat het adroid systeem veel procenten van de accu kan gebruiken maar dat is niet bij mij het geval.
Wel is de telefoon voor dit geval bijna leeg geweest 5% maar kan me bijna niet indenken dat dit het probleem is?

Graag hoor ik eventueel dezelfde ervaringen en heeeeel graag een oplossing.

Ps. Accu eruit gehad, de telefoon opnieuw opgestart maar dat mocht niet baten.

Groet Siny
2 Reacties 2
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hi sinysmit,

Dat kan verschillende redenen hebben. Ik raad je aan om even naar de Vodafone winkel te gaan. Daar kunnen ze testen of het aan je acculader ligt of aan de batterij. Het zou ook de software kunnen zijn. Heb je misschien pas een update gehad?
sinysmit
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
De telefoon is ter reparatie opgestuurd naar de vodafone reparatieservice. Gisteren weer opgehaald bij de vodafone winkel en nog  werkte het opladen niet.
Even een acculader van de buurman geleend en ja hoor hij lade op!!!
Vandaag weer naar de vodafone winkel en wat ik niet verwacht had is dat ik een nieuwe accu-lader moest kopen...............
Weet iemand hoelang je garantie hebt op een accu-lader????????? 
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic