evdwa

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

abonnement

Beste Vodafone,Graag wil ik mijn huidig abonnement opzeggen dat ik sinds 22 oktober 2013 om 16.20 heb afgesloten.Dit omdat mij niet duidelijk is of het bel en sms tarief vanuit en naar het buitenland is verhoogd.Ik was ervan uitgegaan dat het lokaaltarief zou blijven gehanteerd.Nu heb ik bericht gekregen dat ik 2 euro per bericht moet gaan betalen.Graag ontvang ik uw reactie op deze opzegging.Ellen van de WeerdtGsmnr. 06.20032469Order referentie: 95612787Je klantnummer: 343031263Order datum: 22-10-2013Adres: Kapelweg 81, 6267BV Cadier en KeerGeboortedatum: 24.10.1971Laatste cijfers bankrek.nr.: 3325
1 Reactie 1
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!

Niet zo handig om alle info op het Vodafone Forum te plaatsen. Via het Vodafone Forum kan dit ook helaas niet :(. Dit is alleen om bijvoorbeeld problemen op te lossen van je toestel of je netwerk. Maar via de klantenservice van Vodafone is deze manier er gewoon! En abonnementen kun je volgens mij niet zomaar opzeggen.

(Misschien dat je deze info zelf kunt weghalen of door en Moderator / Admin).
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic