jori2415

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

abonnement verlopen

Ik zie net dat mijn abonnement een paar weken verlopen is, wat gebeurt er dan, blijft het gewoon doorlopen tot ik opzeg of verleng?
Ik zou wel willen verlengen maar ik heb een Windows telefoon en daar is niet veel keus voor. Het enige toestel (Lumia 950) is niet voor alle abonnementen beschikbaar. Waarom kan ik bij een vergelijkbaar abonnement dat ik nu heb dit toestel niet krijgen?
7 Reacties 7
Anonymous
Niet van toepassing
Als het abonnement verlopen is, en er wordt niets aangegeven door diegene waarvan het abonnement is, dan loopt deze stilzwijgend door tot op het moment dat er wordt aangegeven dat deze verlengt of stop gezet mag worden.
Het klopt inderdaad dat niet alle toestellen bij alle abonnementen beschikbaar zijn. Dit heeft er mee te maken dat sommige toestellen high end toestellen zijn. Welk abonnement jij hebt kan ik niet in zien. Je zou wel eens kunnen bellen met de klantenservice om te zien of zij hierin iets kunnen betekenen. Dit kan via het nummer 0800-0560
jori2415
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt voor het antwoord.
Ik zie dat ik via Mobiel.nl mijn abonnement kan verlengen met de Lumia 650 wit. Dat is precies het toestel dat ik hebben wil.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
jori2415 , is het nog gelukt via mobiel.nl?
jori2415
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ja, het is gelukt. Ik heb hem ook al binnen.
Hoe zit dat nu met de simkaart(en)? Ik kreeg er ook een nieuwe simkaart bij die geldig is vanaf 31 mei. Moet ik die activeren? Als ik nu gebeld wordt dan is dat nog op mijn oude telefoon.

Gr. Jolande
jori2415
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Sorry, niet goed gelezen. Het staat in de bijgevoegde brief.
Anonymous
Niet van toepassing
Goed om te lezen dat het gelukt is.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic