annemariet

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

abonnement verlenging

Afgelopen maandag ben ik door jullie gebeld over het verlengen van mijn abonnement. Ik ben accoord gegaan met jullie aanbod en ik zou via de mail nog bevestiging krijgen. Vooralsnog heb ik niks gekregen en dus ook geen nieuwe telefoon
3 Reacties 3
Anonymous
Niet van toepassing
Hey annemariet,

Vanuit hier kunnen wij helaas niks betekenen omdat hierbij jouw gegevens bij nodig zijn.
Ik raad je aan om hiervoor maandag contact op te nemen met de klantenservice. Via http:www.vodafone.nl/support/contact
Zie je hoe je contact op kunt nemen.

Groetjes stevied86
Kyra
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 499Posts
  • 5Oplossingen
  • 49Likes
@annemariet,

Zoals stevied86 aangeeft kun je met deze vraag op het Forum niet geholpen worden. Als je op het Forum een vraag stelt houd er dan rekening mee dat andere forumgebruikers je moeten kunnen helpen. Ik zal het topic nu dan ook sluiten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic