HendrikJD

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 2Oplossingen
  • 0Likes

abonnement verlengen

Ik heb momenteel een zakelijk abonnement met 2 GSM nummers.
Wanneer ik wil verlengen krijg ik volgens Vodafone een aantrekkelijk aanbod.
Met de Samsung Galaxy S5 betaal ik voor een RED abonnement (2 GB data en onbeperkt bellen en SMSsen) 49 euro.
Als ik een nieuw abonnement afsluit (hetzelfde RED abonnement met dezelfde S5) dan betaal ik 39 euro.
Ik mag toch hopen dat Vodafone voor hun bestaande klanten dezelfde aanbieding heeft. Want ik ga toch echt geen 10 euro per nummer extra per maand betalen omdat ik zo'n trouwe klant van Vodafone ben.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
HendrikJD
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 2Oplossingen
  • 0Likes
Helaas was het aanbod niet datgene dat ik zocht. Toegegeven, 3 GB is meer dan de huidige 2 maar ook dan betaal ik nog 39 euro voor hetzelfde pakket dat ik aangeboden kreeg via een telefoon verkoopwinkel.
Het toestel betaal ik nu ineens voor 210 euro terwijl de maandelijkse kosten voor 2 GB op 4G, onbeperkt bellen en SMSsen en 120 minuten uit je bundel binnen de EU in totaal 24 euro bedraagt. Zelfs zonder Samsung S5 is dat een verschil van 9 euro per maand. Tel ik daarbij de korting op de GSM daarbij op dan ben ik op 24 maanden looptijd in totaal (dus met GSM erbij) per abonnement (ik heb er dus twee) € 216 + € 269 = € 485 bij Vodafone meer kwijt. Uiteindelijk dus € 970,- Dat is heel veel geld.

Eerlijk gezegd heb ik de afgelopen jaren Vodafone als een prima provider gekend. Maar het kostenaspect deden toch de das om. Wellicht dat ik na 24 maanden weer terug keer. (Ik heb nog geen ervaring met de andere provider) maar vooralsnog ben ik dus gewisseld van provider.

Bekijk in context

10 Reacties 10
Anonymous
Niet van toepassing
Hey@HendrikJD,

Neem hierover contact op met de afdeling verkoop via de klantenservice. Zij kunnen zien wat er mogelijk is. Dat kunnen wij helaas als forumleden niet.

Groetjes stevied86
HendrikJD
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 2Oplossingen
  • 0Likes
Dag Stevied86
Dank voor je antwoord. Maar ik begreep dat ook support van Vodafone zelf hier op het forum mee doet.
En ik had van hen een correct antwoord verwacht. Van gebruikers kan ik inderdaad zoiets niet vragen natuurlijk.
Maar ik zal echt de enige niet zijn die met deze prangende vraag zit. Vandaar ook dat ik het hier heb gepost.
Anonymous
Niet van toepassing
Hey@HendrikJD,

Dat snap ik. Ik durf alleen niet te zeggen of er ook iemand van de afdeling verkoop tussen zit. Vandaar dat ik je ook door verwijs naar de afdeling verkoop.
Hoop voor je dat je dezelfde aanbieding kan krijgen.
Groetjes stevied86
paulc

Meedenker
  • 12Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes
Hoi Hendrik,

Op de website heb je denk ik een aanbieding voor particuliere klanten gezien. (RED B van 49 voor 39 per maand).

Hou er wel rekening mee dat behalve het onbeperkt bellen, er wel een aantal verschillen in de particuliere en zakelijke abonnementsvormen zit.

Met het zakelijke contract Red Business Essential (49 per maand) krijg je oa, meer internet (3GB ipv 2GB), Vervangend Toestel Service bij reparaties, Zakelijke klantenservice, en mocht je meer dan 3GB aan internet gebruiken, een zeer aantrekkelijke buiten de bundel tarief voor internet.

Ik zou even klantenservice bellen, of langs een Vodafone winkel gaan voor een goed aanbod, passend bij jouw gebruik en wensen.
HendrikJD
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 2Oplossingen
  • 0Likes
Hoi Paulc
Inderdaad is de datalimiet 3 GB maar voor de rest heb ik geen interesse. Ik heb nu een S3 die werkt bij defect toestel. Wat mij overigens zeer irriteert is de vernieuwde website van Vodafone voor particulieren waar geen BTW meer wordt vermeld. Naast het feit dat dit wettelijk verplicht is (BTW vermelding op een factuur is namelijk wettelijk verplicht, niet op een kassabonnetje) is het ook tamelijk onbezonnen. Immers, wat voor belang kan Vodafone hierbij hebben.
Maar ik zal eens bellen naar de Vodafone verkoopafdeling zoals ik ook al werd geadviseerd.
jkkliment

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Mijn (negatieve) ervaring is, dat Vodafone "support" en "dienstverlening" niet echt hoog in de vaandel heeft staan.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hej @jkkliment ,

Zag je eerdere berichten die je had gepost op het forum, erg vervelend en natuurlijk niet en pretje...
Zijn er al vooruitgangen geboekt? We wouden je graag verder helpen alleen is het forum niet de geschikte plek om dit te bespreken.
HendrikJD
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 2Oplossingen
  • 0Likes
Helaas was het aanbod niet datgene dat ik zocht. Toegegeven, 3 GB is meer dan de huidige 2 maar ook dan betaal ik nog 39 euro voor hetzelfde pakket dat ik aangeboden kreeg via een telefoon verkoopwinkel.
Het toestel betaal ik nu ineens voor 210 euro terwijl de maandelijkse kosten voor 2 GB op 4G, onbeperkt bellen en SMSsen en 120 minuten uit je bundel binnen de EU in totaal 24 euro bedraagt. Zelfs zonder Samsung S5 is dat een verschil van 9 euro per maand. Tel ik daarbij de korting op de GSM daarbij op dan ben ik op 24 maanden looptijd in totaal (dus met GSM erbij) per abonnement (ik heb er dus twee) € 216 + € 269 = € 485 bij Vodafone meer kwijt. Uiteindelijk dus € 970,- Dat is heel veel geld.

Eerlijk gezegd heb ik de afgelopen jaren Vodafone als een prima provider gekend. Maar het kostenaspect deden toch de das om. Wellicht dat ik na 24 maanden weer terug keer. (Ik heb nog geen ervaring met de andere provider) maar vooralsnog ben ik dus gewisseld van provider.
famwijdeveld

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb het afgelopen weekend mijn abonnement verlengd en heb nu de Apple Iphone 5c 8 GB Blue voor € 26,00.
NU krijg ik de Kampioen en daar staat dezelfde aanbieding in voor € 22,50. Gechat met een medewerker van Vodafone en die zegt dat het een aanbieding is voor ANWB-klanten, een instelling waar ik zelf ook lid van ben.
Ik vind het belachelijk dat vaste klanten meer moeten betalen dat nieuwe klanten, hoewel ik een lokkertje wel begrijp, maar dit is toch te zot voor woorden.
Graag reactie.
B.v.d.
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
@famwijdeveld, deze actie geldt alleen als je ook via de ANWB verlengt. Dit kan helaas niet met terugwerkende kracht alsnog aangeboden worden 😞
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic