jkkliment
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Lid sinds maart 2015
maart 2015

Community badges

Activiteit van deze gebruiker

Re: abonnement verlengen Opgelost

Mijn (negatieve) ervaring is, dat Vodafone "support" en "dienstverlening" niet echt hoog in de vaandel heeft staan.

Re: Ik heb verlengd (of ben zojuist klant geworden), en nu? Onopgelost

Ik heb, alvorens mijn bestelling te doen, mijn adres via Mijn Vodafone veranderd. Ik heb nog gecontroleerd, of het adres ook echt correct was (via Mijn Vodafone) en dat klopte. Pas daarna ging ik best...

Re: Ik heb verlengd (of ben zojuist klant geworden), en nu? Onopgelost

Ik heb verlengd en gebruik gemaakt van een "vluggertje". Echter mijn nieuwe toestel is op mijn oude adres bezorgd en mijn factuuradres is mijn nieuwe adres. Dat klopt toch niet. Bovendien is mijn nieu...