KarlijnV

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

abonnement verlengen duurder dan nieuw abonnement aansluiten

Beste,

Graag hoor ik van u waarom het afsluiten van een nieuw abonnement bij jullie goedkoper is dan het verlengen van een abonnement. Wat is dan het voordeel als huidige Vodafone-klant om bij u als provider te blijven?

Met vriendelijke groet,
KarlijnV
2 Reacties 2
MrMister

Raadgever
  • 113Posts
  • 10Oplossingen
  • 64Likes
Beste KarlijnV,

Volgensmij is dat op dit moment bij meerdere providers het probleem. Het voordeel dat u heeft bij een verlenging is dat u al vroegtijdig voor einde contract datum gebruik kan maken van een andere abbonementsvorm of nieuw toestel.

Als u contractsvrij bent zou u inprenciepe instaat zijn om op te zeggen en een nieuw abbonement aan te vragen dus dan kunt u theoretisch gezien net zoals nieuwe klanten toch gebruik maken van de beste acties.

Ik snap dat u dit liever anders had gezien maar we moeten niet vergeten dat Vodafone een groot bedrijf is en een groot bedrijf wilt winst maken. Dit is op dit moment het beleid en als genoeg mensen zich laten horen net als u hoop ik dat dit beleid in de toekomst zal verbeteren.

Met vriendelijke groet,
MrMister
Anonymous
Niet van toepassing
Hey karlijn,

Je kunt ook eventueel via andere websites eens kijken wat voor een aanbiedingen er zijn met vodafone. Bijvoorbeeld: www.belsimpel.nl etc.
Er staan op dat soort sites best vaak leuke deals en zo blijf je toch nog klant van Vodafone 🙂

Groetjes stevied86
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic