Steven van Diss

Gedreven Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

abonnement verlengd na telefoontje van Bespaarcollectief!?

Mijn tweejarig abonnement loopt tot 24 juni a.s. Ik wil verlengen (en op advies van Vodafone enigszins aanpassen) maar tevens mijn telefoon inruilen. Ik bleek al verlengd te hebben volgens de vodafonecomputer. Eerst door All Services (nooit van gehoord) en bij nader onderzoek schijn ik te zijn gebeld door Spaarcollectief Nederland (ook nooit van gehoord) en die hebben, in maart, mijn abonnement verlengd. Ik kan me er niets van herinneren, heb van de beide bedrijfsnamen zeker nog nooit gehoord, maar ik schijn nog komende week te worden gebeld om mij de opname van het telefoongesprek te laten horen waarin ik de verlening van mijn (oude) abonnement goed zou hebben gekeurd.. Ik ben benieuwd. Maar hoe dan ook: een op zijn zachtst gezegd “misverstand” waar niemand meer iets mee schijnt te kunnen. Wie helpt? NIET de vodafonewinkel, NIET de klantenservice, NIET de Alle service, NIET het Bespaarcollectief Nederland. 

25 Reacties 25
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Steven van Dissel . Sorry, ik was eergisteren vrij toen je je vraag stelde en gisteren heb ik niet gewerkt. 

Je zegt “Ik heb inmiddels een nieuw abonnement afgesloten. Allservices ( Maarten Hooijmeijer Communicatie) heeft mij toegezegd de door hun gemaakte verlenging van mijn oude abonnement per 24/6/20 aflopend, te annuleren.” 
Dus het was niet bespaarcollectief die je abonnement verlengd had? Voor de duidelijkheid; het is dus nu in orde? 

Steven van Diss
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

All services is de overkoepeelnde tent van Bespaarcollectief die in verschillende regio’s zit. All Services staat blijkbaar bii Vodafone gregistreerd als degene die mijn abonnement heeft verlengd. Ik heb geprobeerd een nieuw abonnement af te sluiten maar dat is ook afgeketst, het door mij betaalde geld voor nieuwe telefoon werd meteen teruggestort.

Samengevat: ik wacht nog op bevestiging dat All Services inderdaad mijn verlenging(per 24/6)  op hun naam ongedaan heeft gemaakt en ik zelf weer over mijn abonnement kan beschikken en niet weer  twee jaar vast zit. 

Het is dus nog niet in orde, maar ik heb wel weer hoop.

Vodafone heeft mij zelf vorige week geadviseerd om mijn huidige abonnement om te zetten van Red… naar L-abonnement, met Ziggo-korting 13 euro per maand. Dat wil ik wel en ook mijn iPhone8 inruilen maar dat kan dus (nog steeds niet.

Excuus, en dank voor de hulp.

Ik zou het op prijs stellen als ik zsm  bericht -ook van vodafone- zou krijgen dat mijn verlenging per 24/6/20  is geannuleerd.

Steven van Diss
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik voeg nog toe: ik voel me vrij machteloos: ik zou willen dat Vodafone de annulering van mijn verlenging met All Services’ Maarten Hooijmeijer Communicatie zou opnemen, want hij heeft mij toegezegd wel te willen annuleren maar zegt dan dat dat niet zonder Vodafone kan. Vodafone heeft destijds in maart verzuimd mij mee te delen dat AllServices mijn abonnement had verlengd en onder welke voorwaarden. Ik heb daardoor van niets geweten. Voor alle duidelijkheid: Maarten Hooijmeijer heeft mij een bandje laten horen hierover waarin ik over mijn abonnement wordt ondervraagd en mij kortingen worden aangeboden die best vond.. Dat klopt dus. Maar enige bevestiging ervan heb ik nooit ontvangen, zeker ook niet van vodafone. Mij zou een sms’je zijn gestuurd. Nooit gehad. Nu beroepen zij zich op twee weken tijd om te reageren, maar dat kon dus niet. Maarten Hooijmeijer begreep dat nu wel en was, zoals gezegd, op zci akkord met annulering, maar heeft daarvoor vodafone weer nodig…...pfff.

 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Maar, het wordt ook niet vanuit ons bevestigd. Want het is niet een aanbod/verlenging van ons. Maar van All services. 
Als ik je nu goed begrijp ben je dus ook wel inderdaad zelf akkoord gegaan met het nieuwe abonnement, telefonisch. Dan denk ik dat het niet gek is dat dit niet zomaar geannuleerd kan worden, toch? 

 

Steven van Diss
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Het is inmiddels gelukt. Heb zojuist een mail van Allservices gekregen dat ze de verlenging hebben geannuleerd. Ik kan nu zelf op mij voorwaarden verlengen.

Einde bericht wat mij betreft

Nogmaals dank.

 

Steven van Diss
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Het lijkt me goed als afsluiting nog op te merken dat ik het volgende heb geleerd:

All Services heeft, na persoonlijk contact, meegewerkt om mijn verlenging te annuleren. Blijf uitkijken voor telefoontjes van organisaties als “Bespaarcollectiefnederland” die niet zonder meer allemaal betrouwbaar zijn (wel in mijn geval).

Einde verhaal.

 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic