In aanvulling op mijn vorige reactie: ik ben niet meer teruggebeld door Bespaarcollectief Nederland (zo heet het voluit) om het beweerde gesprek te laten naluisteren.. All Services heeft mij gemeld dat Bespaarcollectief een partner van hun is die dergelijke abonnementen probeert uit te zetten. Ik had ook nog nooit van All Services gehoord maar zelf alleen met vodafone (winkel Frederik Hendriklaan Den Haag) zaken gedaan.
Ik wijs er op dat (al zou ik zo’n soort gesprek hebben gehad, waar ik me niets van kan herinneren) dat bij vodafone wel is genoteerd, ergens, maar het komt niet terug op mijn persoonlijke vodafone website, waarop (nog steeds) gewoon staat vermeld dat mijn huidige abonnement op 24 juni 2020 verloopt. Ik heb van niemand enige bevestiging ontvangen dat mijn abonnement telefonisch zou zijn verlengd. En dat moet dus ook niet (ongewijzigd).
Graag verneem ik van vodafone dat mijn abonnement dat op 24/6/2020 afloopt alleen in gewijzigde vorm wordt voortgezet: ik wens dan het mij door vodafone zelf onlangs aanbevolen abonnement Start L voor het nummer 06xxxx (tweejarig). Ik had tegelijkertijd ook mijn iPhone willen inruilen voor een nieuwe en had mij daarom tot de vodafonewinkel in Den Haag (Frederik Hendriklaan) gewend.
Graag een reactie of doorzending van deze mail naar de behandelende afdeling van vodafone/ziggo.Met vriendelijke groet,
Steven van Dissel,
** klantnummer en mobiel nummer verwijderd door moderator **