Kevin1992

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

abo verlengen

ik wil mijn abonnement verlegen maar ik wil de galaxy s6 edge 32gb waarom moet ik dan 94 euro bij betalen en bij de galaxy s6 32gb niet?
4 Reacties 4
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hai! @Kevin1992 ,

Zoals je weet is elk abonnement verschillend maar de prijs van de Galaxy S6 Edge op dit moment is erg hoog, terwijl de Galaxy S6 €150 euro goedkoper is. Door de Edge randen is deze dus en €150 euro duurder dan de S6.

Prijzen van de Galaxy S6 en Galaxy S6 Edge.
Galaxy S6
32GB: €699
64GB: €799
128GB: €899

Galaxy S6 Edge
32GB: € 849
64GB: € 949
128GB: € 1.049,00

Misschien zijn de prijzen schrikken maar als je en pracht toestel wilt hebben en het eerste toestel wilt hebben met randen aan beide kant is het ook zeker dokken.
Kevin1992
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
en bij tele2 heb daar ook even gekeken daar kun je hem wel gratis krijgen hoe zit dat dan wel lagere abo
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hoe minder je voor het abonnement betaald @Kevin1992 hoe groter de kans wordt dat je ook voor het toestel zal betalen uiteindelijk. Dat is wel zo logisch met en gloednieuw toestel.

Natuurlijk kun je Tele2 niet vergelijken met Vodafone dan zou het wel heel makkelijk zijn ;). Misschien dat @Netwerker wat meer kan uitleggen over de verschillen? Want qua service en netwerk is er zeker verschil.
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo @Kevin1992

Het is helemaal aan jou om te bepalen waar je je nieuwe abonnement wilt afsluiten.
Dat de Samsung Galaxy S 6 met 32 GB geheugen bij Tele2 "gratis" zou zijn, dat is niet waar. Je betaalt bij Tele2 deze smartphone af door middel van 24 abonnements-termijnen. Plus €30,00 aansluitkosten bij Tele2.
Tele2 heeft een ander verdienmodel dan Vodafone, waarbij het schijnbaar goedkoper is dan Vodafone. Maar gedurende je abonnement daar, zul je merken dat er schrikbarend veel kosten bijkomen. Vooral bij bellen, sms-en en mobiel internetten in het buitenland. Daar behaalt Tele2 zijn omzet mee. Verder is het 3G-Netwerk van Tele2 ontzettend slecht. Vaak geen bereik. En hun 4G-Netwerk is nog steeds niet beschikbaar voor klanten. Dat is dus geen optie voor jou.

Je kunt het beste bij Vodafone een abonnement afsluiten. Het is aan jou of je dit abonnement direkt bij Vodafone afsluit. Of bij een partner van Vodafone.

Let hierbij niet alleen op de prijs. Maar ook op zaken als:
- telefonische bereikbaarheid van de klantenservice
- extra kosten om te bellen naar een 0900-nummer van de klantenservice
- behulpzaamheid en klantvriendelijkheid van het personeel
- beloftes nakomen
- welk reparatie-bedrijf ze inhuren voor reparaties aan je smartphone
- after-sales-service
- betrouwbaarheid van de verkoper / webwinkel
- informatie tijdens het aankoop-proces
- het logo van Thuiswinkel.org (waarborg-logo met het huisje). Dit geeft behoorlijke zekerheid dat je zaken doet met een betrouwbare webwinkel
- je gevoel over de webwinkel

En tenslotte mijn levenswijsheid: te goedkoop is helaas vaak duurkoop !

Succes!

Netwerker



E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic