Michelle Hoitin

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

abbonement met toestel

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten? Ik heb 27 mei online mijn abonnement verlengt inclusief toestel. Maar heb het toestel nog steeds niet ontvangen. Maar kan ook niets terug vinden in mijn bestel overzicht.

 

Met vriendelijke groet,

 

Michelle Hoiting

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Michelle Hoiting 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Wat leuk dat je een nieuw abonnement en toestel hebt genomen. Bij het bestellen van een abonnement met toestel zal Vodafone eerst een BKR toetsing doen en daar kan misschien de kink in de kabel zitten. Daarnaast zit er dan ook nog weekend tussen en Pinksteren. Dit alles kan met elkaar te maken hebben dat het iets langer duurt dan normaal. 

Wanneer je dinsdag nog geen bericht hebt ontvangen kan je zelf contact opnemen met de klantenservice of hier wachten op een Vodafone medewerker die met je mee kan kijken. Vul in de tussentijd bij de instellingen al je gegevens in zodat ze bij Vodafone gelijk kunnen kijken wat er is. 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Michelle Hoiting 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Wat leuk dat je een nieuw abonnement en toestel hebt genomen. Bij het bestellen van een abonnement met toestel zal Vodafone eerst een BKR toetsing doen en daar kan misschien de kink in de kabel zitten. Daarnaast zit er dan ook nog weekend tussen en Pinksteren. Dit alles kan met elkaar te maken hebben dat het iets langer duurt dan normaal. 

Wanneer je dinsdag nog geen bericht hebt ontvangen kan je zelf contact opnemen met de klantenservice of hier wachten op een Vodafone medewerker die met je mee kan kijken. Vul in de tussentijd bij de instellingen al je gegevens in zodat ze bij Vodafone gelijk kunnen kijken wat er is. 

Michelle Hoitin
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Houd ik dat even in de gaten dank je wel

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @Michelle Hoiting 
Een warm welkom op de Vodafone Community. 

Logisch dat je staat te popelen om je nieuwe toestel in ontvangst te nemen. Als je een toestel bestelt i.c.m een lening dan volgt er nog een BKR-check. Zoals @Energieboy al terecht opmerkt was er sprake van zowel een weekend als Pinksteren. Hierdoor kan het iets langer duren. Heb je inmiddels al contact gehad of iets vernomen van je bestelling? Zo niet, vul dan jouw volledige gegevens in in jouw Community profiel. Ik weet nu, namelijk op de gebruikersnaam na, niet wie je bent. Geef je een seintje als je dit hebt gedaan? Dan neem ik een kijkje!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic