ragna1

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

abbo verlengen

Hallo ik had een vraag,
Vanaf volgende week kan ik mijn abbo verlengen, nu is dit wel 4 maanden van te voren. als k nu verleng zit ik dan 4 maanden met dubbele kosten of niet. Ik snap het niet zo goed.

Groetjes
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Anonymous
Niet van toepassing
Je krijgt geen dubbele kosten
Normaliter als je 4 maanden van te voren verlengt kan het zijn dat of het abonnement meteen in gaat en bij de einddatum deze 4 maanden worden bijgeteld of dat je mag verlengen maar het abonnement in gaat zodra de einddatum bereikt is. Dit is afhankelijk van het geen wat je nu hebt.
Mijn collega's van de klantenservice en de winkel kunnen met je meekijken in de systemen hiervoor en zien welke van de twee voor jou geldt.

Bekijk in context

10 Reacties 10
Anonymous
Niet van toepassing
Je krijgt geen dubbele kosten
Normaliter als je 4 maanden van te voren verlengt kan het zijn dat of het abonnement meteen in gaat en bij de einddatum deze 4 maanden worden bijgeteld of dat je mag verlengen maar het abonnement in gaat zodra de einddatum bereikt is. Dit is afhankelijk van het geen wat je nu hebt.
Mijn collega's van de klantenservice en de winkel kunnen met je meekijken in de systemen hiervoor en zien welke van de twee voor jou geldt.
ragna1
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ohhh oke oke, top dankjewel!
Anonymous
Niet van toepassing
Geen dank en een fijne avond
veyis01

Gedreven Meedenker
  • 22Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Ik heb tweetal abonnementen maandag afgesloten via Friends& Family echter t.m heden niets ontvangen 0639111123.

Zie onderstaandeinfo: at 13:44:45
Welkom bij Vodafone Chat. Eén van onze adviseurs is zo beschikbaar.
info: at 13:44:46
Je bent nu verbonden met Linda
Linda: at 13:44:57
Welkom, mijn naam is Linda . Ik help je graag met al onze online aanbiedingen. Heb je een vraag over een verlenging van je huidige abonnement of over een nieuwe aansluiting?
veyis: at 13:45:02
hoi linda
veyis: at 13:45:37
ik heb maandag een bestelling geplaatst via friends & familie, nog steeds geen antwoord
Linda: at 13:47:01
Hallo Veyis! Vervelend om te horen dat je nog niets hebt gehoord. Had je ook al met de status order afdeling contact opgenomen via 0800-6677880?
veyis: at 13:49:29
ja zij kunnen niets terufvinden
veyis: at 13:49:58
ik heb officieel bevestiging gekregen en daarnaast ook een prinsscreen
veyis: at 13:50:41
gisteren heeft een collega van u gezegd nogmaals de bestelling te doen alhoewel ook hiervan is niets bekend
Linda: at 13:51:20
Dan is het het beste om de bestelling inderdaad opnieuw te plaatsen. Om welk toestel en/of abonnement gaat het?
veyis: at 13:52:01
ook gedaan maar ook die is niet bekend
veyis: at 13:52:07
0639111123
Linda: at 13:52:44
En wanneer heb je die tweede bestelling geplaatst?
veyis: at 13:53:02
gisterenmorgen
Linda: at 13:53:36
De orders van Friends&Family worden handmatig verwerkt. Daarom kan het maximaal 48 uur duren voordat je de tweede e-mail krijgt met je ordernummer.
veyis: at 13:54:07
ja maar die krijg dus niet want de eerste heb ik ook al niet gekregen
veyis: at 13:54:33
kun je niet gewoon de afdeling bellen en waar die aanvragen zijn gebleven
veyis: at 13:55:06
nee gaat u zeggen
Linda: at 13:55:22
Ja, maar je hebt nu een tweede bestelling geplaatst en die moet nog verwerkt worden. Het kan 48 uur duren voordat de bestelling verwerkt is. Als je na die 48 uur nog niets hebt gehoord, kun je het beste nogmaals naar status order bellen.
veyis: at 13:56:09
wat voor garantie heb ik niet dat ik volgens een andere collega van u weer opnieuw een bestelling moet plaatsen
veyis: at 13:56:19
zo kunnen we wel doorgaan
veyis: at 13:56:44
u geeft geen oplossing voor mijn probleem
Linda: at 13:57:17
Ik begrijp dat het vervelend is Veyis, maar op het moment dat de bestelling geplaatst wordt, is deze nog niet terug te vinden. Dit komt omdat de bestelling verwerkt moet worden. Het duurt maximaal 48 uur voordat deze verwerkt is. Nadat het verwerkt is, krijg je de tweede e-mail met je ordernummer. Omdat je gisterenochtend de bestellingen hebt geplaatst, is het nu nog even afwachten.
veyis: at 13:58:33
wederom zelfde antwoord, ik durf met u wedje afteleggen dat ik ook na 48 uur niets heb vernomen als nu niets onderneemt
Linda: at 14:00:13
Ik begrijp dat het vervelens is, maar ik raad aan om toch nog even af te wachten. Je bent nu bij de afdeling verkoop, wij assisteren enkel tijdens het plaatsen van een online bestelling. Bestellingen inzien kunnen wij hier helaas niet. Dus ik raad aan om na 48 uur even naar 0800-6677880 te bellen.
Mel
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 564Posts
  • 6Oplossingen
  • 20Likes
Hallo veyis01, ik zie dat er nog niemand op je bericht heeft gereageerd. Ik begrijp dat je duidelijkheid wenst over je bestelling. Helaas kunnen de forumleden je hiermee niet verder helpen. Ik raad je aan om contact op te nemen met onze Friends&Family klantenservice via: 0800-6677880 (ma t/m vr 8-18 uur).
veyis01

Gedreven Meedenker
  • 22Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
dat heb ik inmiddels 4X maal gedaan maar er is ondanks dat die nummer heb gebeld nog steeds geen bestelling opgevoerd kunnen zij niets doen dus we zitten in een vicieuze cirkel
veyis01

Gedreven Meedenker
  • 22Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
toch gebeld maar ze kunnen niets betekenen, zij kunnen manueel geen bestelling opvoeren, schaamteloos vragen zij mij voor de derde keer een bestelling te plaatsen.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Ik begrijp dat dit geen prettige ervaring is. Helaas kunnen we je via het forum niet helpen. Het topic wordt daarom binnenkort gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic