patrick36

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

aankoop mobiel internet

er word nu al 4 maanden 5 euro per week afgeschreven voor een mobile internetdienst waarvoor ik geen toestemming heb gegeven,het viel me op nadat ik de rekeningen de laatste maanden zo hoog vond worden en vervolgens mijn specificaties online heb nagekeken.
Ik weet niet of jullie hier meer klachten van hebben gehad?maar ik kan me voorstellen dat het ook jullie moet opvallen dat dit ineens bij heel veel klanten van vodafone is gebeurt!bij andere providers gebeurt dit (bijna) niet!Ik ben niet de enige bij wie dit is gebeurt en vind het absoluut niet kunnen,de dienst is inmiddels stop gezet maar ik ga hier wel werk van maken want dit kan en mag niet voorkomen!
3 Reacties 3
TomS

Gedreven Meedenker
  • 151Posts
  • 9Oplossingen
  • 9Likes
Hoi patrick36,

Helaas krijgen we vaker meldingen van klanten die zich onbewust voor een online of sms dienst hebben aangemeldt.
Hiervoor hebben we ook een formulier geplaatst op onze website, je kan dan direct je klacht indienen over de dienst.

Bij deze de link naar de website waar meer uitleg staat over content diensten
http://voda.fo/ne/2cizk
En natuurlijk ook een link naar de website hoe je hierover een klacht kan indienen.
http://voda.fo/ne/alstd

Op http://voda.fo/ne/9t8tc staat ook meer informatie over je een blokkade kan plaatsen voor sms diensten.


patrick36
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik zal zo eens een klacht indienen ik zie dit niet als onbewust aanmelden maar BEWUST mensen oplichten,het internet staat er vol mee,Ik neem toch aan dat je een sms of iets moet krijgen ivm je aanmelding?Het schijnt zo te zijn dat je op een advertentielink klikt en vervolgens ineens vastzit aan een abbo waar je niets van af weet!Het gebeurt voornamelijk bij klanten van vodafone en daarom stel ik hier ook de vraag,ik vind het allemaalmaar een vreemde bedoeling!en ga hierook verder mee bij andere instanties!Het is allemaal begonnen in september 2012 en ik neem toch aan dat dit jullie ookopgevallen moet zijn,vind het dan ook jammer dat jullie hier als provider in mee gaan!Denk er toch over na om over te stappen naar een andere provider!
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Het is niet fijn als je ineens aan een dienst vast zit waar je je niet bewust voor hebt aangemeld.
Daarom heeft Vodafone hierover afspraken gemaakt met o.a. andere providers en de aanbieders van deze diensten.
De aanbieders moeten zich houden aan de regels voor sms-diensten.
Als jij van mening bent dat dit niet is gebeurd kun je hierover een klacht indienen via Vodafone. Wij kijken het dan graag voor je na. Je kunt hiervoor de linkjes gebruiken die Tom je al heeft doorgegeven.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic