Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,260Oplossingen
  • 1,698Discussies
  • 77.6KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

[Netwerk Support] Alleen noodoproepen Alleen-lezen Onopgelost

Momenteel kan ik geen verbinding krijgen met het netwerk, kan niet bellen en gebeld worden.Had dit al een tijdje regelmatig maar nu is het echt constant.Heb al handmatig mijn netwerkinstellingen nagek...

Giel013 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

[Vodafone Services] My Vodafone Alleen-lezen Onopgelost

Beste allen,Ik ben sinds afgelopen vrijdag klant bij vodafone. Mijn sim only is afgelopen zaterdag bezorgd. Echter tot nu toe kan ik geen gegevens van mezelf aanpassen en/of bekijken in my.vodafone.he...

SJM85 door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Internet Galaxy S3 Alleen-lezen Onopgelost

Hoi, ik heb vandaag mijn Galaxy S# opgehaald, maar nu wil ik thuis via WIFI internetten, maar ik krijg elke keer de melding dat de verbinding wordt verbroken om dat het signaal te slecht zou zijn.Terw...

marck door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

[Vodafone Services] Verlenging Abonnement Alleen-lezen Onopgelost

Beste moderators/vodafone-team, Ik zit met een vraag en deze luid als volgt: Mijn contract loopt 24 oktober 2012 af, en op de site staat dat je dus 4 maanden voor dat je contract afloopt bij mijn aanb...

Quentin door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

[Vodafone Services] Nieuw 06 nummer Alleen-lezen Onopgelost

Beste allen, 2 vragen: 1) ik ben in het bezit ven een prepaid simkaart met nummer ter voorbeeld: 0611111233 dit nummer wil ik nu als mijn vodafone abonnement nummer hebben, mijn abonnement nummer ter ...

SJM85 door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

[Samsung Galaxy SII] Android 4.0 bugs Alleen-lezen Onopgelost

Hallo., Graag zou ik wat kwijt willen over een probleem op mijn s2. Ik heb een branded toestel van vodafone met android 4.0. soms heb ik spontane reboots. tel zit in m'n zak en ineens hoor ik dat hij ...

SGS2 Lockscreen Alleen-lezen Onopgelost

Hallo allemaal. Ik ben nu 2 weken eigenaar van de SGS2 (erg blij mee), maar nu zit ik met een vraag.Wanneer ik mijn telefoon ontgrendel, is er weinig aan de hand..Wanneer ik mijn telefoon blokkeer, sc...

Avdl92 door Gedreven Ontdekker
  • 9 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

uitval samsung galaxy s-plus Alleen-lezen Onopgelost

heb nu al voor de derde keer in twee dagen het probleem dat mijn samsung galaxy s-plus uitvalt en niet meer aan wil. De vorige twee keer hielp het nog de batterij eruit te halen,maar nu dus niet meer,...

corona73 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Re: Iphone geluid doet het niet meer via de luidspeaker Alleen-lezen Onopgelost

Goedenavond, Heb een probleem met mijn nieuwe Iphone 4S. Mijn iphone 4S heb ik nu net een maand en mijn geluid doet het niet meer. Als ik gebeld word doet mijn geluid het niet. Ik kan wel bellen, maar...

mel31433 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Geen wifi verbinding, "ip-adres ophalen" Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik heb sinds kort een probleem om thuis op mijn draadloze netwerk te komen. Als ik wifi aan zet op mijn telefoon (samsung galaxy gio) dan gaat hij verbinding zoeken en die wordt dan gelijk weer...

Mirjam door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

[Blackberry Algemeen] Pingen met Vodafone simkaart? Alleen-lezen Opgelost

Hallo ik heb een gewone simkaart in mij blackberryik kan met wifi gewoon whatsappen enzo maar kan ik ook gewoon pinge ermee als ik blackberryblox op aansluit of kan het ? x

astar door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Update Android 2.3.5. voor HTC Wildfire S Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Ik ben sinds een paar maanden in het bezit van een HTC Wildfire. Ik heb daarop de Android versie 2.3.3. Nu krijg ik al enige tijd de melding dat er een update is naar 2.3.5. Als ik deze wil down...

Jolan63 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

[Netwerk Support] Geblokkeerde nummer Alleen-lezen Opgelost

Vraagje Ik werd vannacht gebeld door een geblokkeerde nummer over mijn Marktplaats advertentie over een xbox360 headset. Ze vraagde of ze langs kon komen om de headset te kopen en dat ze haast had en ...

Erhan door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

[Vodafone Services - Vodafone BloX] blox alles op reis Alleen-lezen Opgelost

Hallo Ik wil de blox aan zetten van Alles op reis maar lukt me niet. Heb eerst alles met een spatie gedaan en kreeg mooi bericht dat ze de opdracht niet kunnen verwerken en dat als ik vragen had 1201 ...

missmojo door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Sim only opzeggen, nieuw abonnement afsluiten, eigen nummer behoud? Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb op dit moment een Sim Only abonnement bij vodafone. Deze heb ik een half jaar geleden afgesloten omdat er toen geen aanbiedingen waren in combinatie met toetsel die ik interessant vond. Nu is d...

Blackberry BLoX doet het niet! Alleen-lezen Onopgelost

Hey Vodafone Developers. Ik heb 12 uur terug opgewaard naar blackberry 4000 aan. Ik heb nog steeds geen internet, ik heb ook me WiFi aangedaan voor sneller verbinding. whatsap doet het wel maar dat ga...

scherm pincode niet compleet Alleen-lezen Onopgelost

Per vandaag heb ik mijn S3 binnen, nadat ik mijn pincode had ingevoerd, denk ik dat ik per ongeluk op landscape had gezet, nu na het opnieuw opstarten van de S3 heb ik op mijn landscape-scherm alleen ...

BikerD door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

[Vodafone Services - Abonnement] Na enige tijd abonnement aanpassen. Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Ik heb even een vraag :Als je een abbonement afsluit van bijvoorbeeld 500 mb en 90 minuten, (37,50) en je komt er later achter dat je toch minder nodig hebt,Kan je dan je eigen abbonoment aanpas...

lezzam door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Samsung Galaxy S2 scherm stuk en gaat niet meer aan Alleen-lezen Onopgelost

hallo,Ik heb net mijn Samsung Galaxy S2 laten vallen en mijn scherm is kapot en doet helemaal niks meer.Ik heb een prepaid dus garantie heb ik er ook niet meer op. Hoe krijg ik het toch voorelkaar om ...

chantY door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Vodafone past zonder mededelen de regels aan mbt Blox bij oude abo's ?! Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb op dit moment een vervelend probleem met Vodafone, waarvan ik vind dat Vodafone niet zo mag handelen in mijn ogen. Ik had een BSW200 abo van April 2011 naar volle tevredenheid. Ik zag bij het s...

Jassy door Gedreven Ontdekker
  • 9 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 3 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen