Als ik via my vodafone de optie
Einddatum abonnement en verlengen en daar op Eindigt je contract over 4 maanden of eerder? Bekijk jouw aanbiedingen klik dan krijg ik de volgende melding:
Er is iets mis gegaan:Je kunt je abonnement helaas niet online verlengen. Verlengen kan vanaf 4 maanden voor het einde van je abonnement.
Je kunt de einddatum van je contract opzoeken in
My Vodafone. Heb je meerdere mobiele nummers bij 1 klantnummer of een SIZZ-abonnement? Of wil je meer informatie over het verlengen van je abonnement? Neem dan contact op met onze Klantenservice via 0800-0200056.
Mijn abonnement loopt op 16 januari af dus zou ik aanbiedingen moeten kunnen zien. Ik heb het al per email gemeld maar die mailen terug dat iemand van de verkoopafdeling contact met my op zal nemen maar ik wil eigenlijk niemand aan de lijn want 90% van de tijd komt het ongelegen dus handel ik het liever online af en ik wil hoogst waarschijnlijk gewoon bij Vodafone blijven als de condities goed zijn en dat kan ik nu niet zien.
Kan iemand naar die website kijken want dit lijkt op een miscommunicatie tussen de website en de doorgegeven data. mijn nummer is ****.