Roy1972

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

aan/uit van mijn galaxy S4.

goedemorgen. Ik heb sinds gisterenavond problemen met mn S4. Batterij is meer dan 3/4 vol maar mn gsm gaat na het opstartern en de vergrendelingscode ingevoerd te hebben , na ongeveer 30 sec weer uit. Mn gsm start daarna vanzelf weer op. Dit herhaald zich gewoon. Heb de batterij er een aantal uren eruit gehad maar dat werktte ook niet. In die 30 sec kan ik wel het internet op en bij mn apps. Mijn batterij staat ook niet bol ofzo. apparaat resetten lukt niet.....heeft iemand een idee wat te doen voordat ik terug ga naar winkel ?? toestel is nog maar 9 mnd oud.
GR roy 1972
3 Reacties 3
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @Roy1972 ,

Wat en vervelend probleem. Ik kan helaas niet bepalen of het en software of hardware fout is. Lukt het resetten niet?
Ik heb nog even en manier hoe je deze kunt resetten voordat je dat doet probeer en back up te maken via Samsung Kies (als dit nog lukt)...

En reset doen via het Android systeem doe je als het volgt: Schakel het toestel uit en druk op de volume omhoog + home knop en aan/uit knop daarna zie je en menu de volume knop is de bediening! Dan zie je staan wipe data/factory reset klik op de power knop dan vragen ze van weet je het zeker en klik weer op de power knop.*

Anders raad ik je even aan om langs de winkel te gaan je hebt eenmaal garantie en dat is ook zonde als je het niet gebruikt daar kunnen ze kijken wat ze voor je kunnen doen en anders tevens ter reparatie sturen.
Roy1972
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
hoi samsung expert..... ik krijg zelfs het resetten met de volume knop niet meer voor elkaar. Dus zit er niks anders op dan of naar de winkel terug , of bellen met vodafone omdat ik een red-abonnement heb met vervangend toestel.
Alvast bedankt voor de info.......
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @Roy1972 ,

Hé wat jammer om te horen. Hopelijk biedt de reparatie toch nog enig nut, helaas kunnen dit soort dingen gebeuren met technologie.

Gelukkig dat je en VTS bij je RED abonnement hebt kun je toch nog bereikbaar blijven.

Succes!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic