iredydo

Ontdekker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Slechte dekking Amersfoort

De laatste weken heb ik met me iPhone 5 nog 3 streep op 2g postcode 3823
Meer mensen hier last van . Baal er wel van had gehoopt met de nieuwe iPhone op beter .
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Elzo

Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Ik dacht dat dit het topic was waar ze naar verwees. mijn fout! Ja, sinds vanmorgen hebben we allemaal weer normaal bereik op de data banden zoals vanouds. Bedankt! 🙂

Bekijk in context

6 Reacties 6
TomS

Gedreven Meedenker
  • 151Posts
  • 9Oplossingen
  • 9Likes
Hoi iredydo,

De 3g dekking is helaas nog niet helemaal optimaal in Amersfoort. http://voda.fo/ne/gytz9.
En op dit moment ervaren we ook nog wat problemen aan een mast op deze postcode, dus dat zou verklaren waarom je op dit moment verminderde dekking ervaart.

Als je weer deze problemen ervaart probeer dan eens of het helpt als je het toestel even opnieuw opstart.

Elzo

Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Ook wij hebben problemen in deze omgeving. Hieronder even het berichten verkeer wat ik elders op facebook heb gehad met een mod. Sinds begin deze week hebben wij (met mij nog een paar Vodafone leden) in de omgeving Soesterberg beperkte data verbinding. Wij krijgen geen betere verbinding dan EDGE. Heel soms springt hij op naar 3G, HSDPA (H) of zelfs HSPA (H+) maar dit is echt zelden. Is dit probleem bekend bij jullie? Vodafone Nederland Hi Elzo, alle storingen en werkzaamheden die bij ons bekend zijn vermelden wij op het forum. Heb je eens gekeken of jouw specifieke postcode/woonplaats op het forum vermeld staat? In je bericht geef je aan dat je dit in de omgeving van Soesterberg erva...Meer weergeven Elzo Huis Wij bevinden ons bij postcode 3769. dat is wel omgeving Amersfoort. Vodafone Nederland Hmm, het zou kunnen dat dit de problemen veroorzaakt. Werkte hiervoor wel alles goed? En merk je dat je wel een goede verbinding hebt als je op andere locaties bent? Ook kun je eens testen of je binnenshuis of buitenshuis verschil merkt. Groetjes, Maartje Elzo Huis Ja, de afgelopen paar weken hadden we hier geen problemen met de connectiviteit. Ook maakt het niet uit of we buiten zijn of binnen. Vodafone Nederland Dan denk ik eerlijk gezegd toch dat die storing in Amersfoort van invloed is. Je kunt je abonneren op dat topic zodat je een mailtje ontvangt zodra er een update beschikbaar is. Wij zetten een update op het forum zodra wij horen dat de problemen zijn verholpen! Groetjes, Maartje
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Had je je geabonneerd op het topic waarnaar Maartje naar verwees @Elzo ? Want de storing is inmiddels opgelost. Start je toestel even helemaal opnieuw op. Merk je dan verbetering?
Elzo

Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Ik dacht dat dit het topic was waar ze naar verwees. mijn fout! Ja, sinds vanmorgen hebben we allemaal weer normaal bereik op de data banden zoals vanouds. Bedankt! 🙂
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Super! Fijn dat het opgelost is.
rioohhh

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Als ik even mag inhaken op dit topic, ik zit met mijn collega's op postcode 3769 AN en wij hebben voor de mobiele telefoon allemaal Vodafone zakelijk. Sinds enige tijd hebben we in en om het pand alleen nog maar EDGE bereik...
Privé heb ik een Samsung Note 3 waarmee ik ook op 4G zou moeten kunnen, als ik de zakelijke simkaart in mijn Note 3 doe kom ik ook niet verder dan EDGE (zit wel in het abonnement).
Volgens de dekkingskaart zouden we hier ook gewoon goed bereik moeten hebben.

Ik zit te denken om privé over te stappen op Vodafone Red, maar als het bereik zo slecht is heeft dat voor mij niet echt veel nut aangezien ik regelmatig hier op kantoor zit.

Is er bij jullie iets bekend over het slechte bereik hier? En is hier iets aan te doen?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic