Ericgijsen

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Zo jammer weer......

Twee jaar geleden mijn zakelijk abo omgezet naar particulier. Bedrijf bestaat ook al twee jaar niet meer. Nu wil ik gebruik maken van Next en blijkt er alleen het abo omgezet te zijn en niet het account.. kan dus geen Next doen met een telefoon die bijna dood is... contact opgezocht en als enige antwoord te horen krijgen dat je het formulier contractoverdracht in moet vullen en op de post moet doen. Duurt twee weken minimaal en daarna nog wachten tot je Next kunt gebruiken... terwijl er twee jaar geleden al gezegd is dat het omgezet is naar particulier.. Daar ben je dan al jaren klant voor... geen oplossing voor langdurige klanten die willen blijven..
4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hi,
Ik snap dat je nu direct graag een toestel wil hebben omdat deze "bijna" defect is. Maar het is dan toch goed opgelost nu? Een formulier invullen, opsturen en dan kan je wel gebruik maken van Next. Goed, het is niet zoals je het graag zou willen zien en het had misschien toen beter afgehandeld kunnen zijn, maar de optie is er wel om alsnog gebruik te kunnen maken. Nogmaals, ik snap dat je zoiets hebt dat het toen gedaan zou kunnen zijn, maar dat is niet het geval.

Ken genoeg momenten dat providers zeggen dat toen iets gedaan moest worden en dat het dan nu niet meer kan. Dat zegt Vodafone gelukkig niet maar het duurt nu iets langer. Als je nu van deze optie geen gebruik had willen maken dan was er tenslotte nog niets aan de hand geweest en was het nog steeds een goede provider. Begrijp je frustratie maar over 2 weken heb jij een nieuw toestel ken kan je van Next gebruik maken. Tenminste, dat is wat je zegt. Positief inzien, dat maakt deze zonnige dag veel fijner om door te komen. Maar nogmaals, ik snap dat het vervelend is!
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen reacties meer. Het topic wordt binnenkort gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic