Sul

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ziggo korting

Ik heb mijn eerste factuur binnen van de maand Maart (gedeeltelijk) en de maand April. Over die 2 maanden heb ik geen Ziggo korting ontvangen. Het gaat dus om totaal €10,-. Wordt dat verrekend met de volgende factuur, waarbij ik dus totaal € 15,- zou moeten krijgen?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 12296Posts
  • 3561Oplossingen
  • 3205Likes
Hoi Hanz
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Ik begrijp je frustratie maar met vette letters dit te melden en 2x is natuurlijk wel een beetje teveel en ook niet toegestaan volgens de regels van deze Community. Maar goed, dat is een stukje tussendoor 😉

Het is nu eenmaal zo dat Vodafone en Ziggo pas gaan controleren of je van beide klant bent op het moment dat je bij beide een abonnement hebt genomen. Of je dit nu al maanden eerder hebt aangegeven, dat maakt dus niets uit. Pas op het moment, dus 29-03, is Vodafone gaan kijken of je ook klant bent van Ziggo en andersom. In de voorwaarden staat dat dit 4 weken kan duren dus daar valt niets aan te veranderen, zo staat dit nu eenmaal omschreven. Ze moeten een controle uitvoeren en dat heeft tijd nodig (gezien er meerdere systemen met elkaar moeten samenwerken).

En bij niemand is dit met terugwerkende kracht, iedereen heeft daar de eerste maand last van. Soms gaat het sneller dan de eerste 4 weken en soms is het ook net 4 weken. Het ligt er maar net aan hoe druk het is bij VodafoneZiggo, denk ik. Een ieder die beide abonnementen heeft krijgt er mee te maken.

Nogmaals, ik begrijp dat het vervelend is. Even door de zure appel heen bijten en dan komt het wel goed. Hoe dan ook, een hele fijne dag gewenst en als het straks allemaal rond is dan wens ik je veel combi korting plezier 🙂

Bekijk in context

7 Reacties 7
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Sul

Welkom op de Community!

Zodra het abonnement in gaat, gaan de systemen tussen Vodafone en Ziggo synchroniseren. Het is van belang dat beide op exact hetzelfde adres vermeld staan voor de extra's.
Daarna wordt er gekeken of je aan de voorwaarden voldoet en eventueel een akkoord gegeven.
Zie voor alle voorwaarden: http://voda.fo/ne/khac1. Binnen 4 weken worden de extra's dan ook aangesloten als je aan de voorwaarden voldoet. Zodra het wordt aangesloten, wordt er vanuit ons een sms gestuurd en zie je ook in My Vodafone de dubbele data erbij staan en op je factuur evt. de €5,00 korting (€5,00 korting: Red abonnementen na April 2017 aangesloten).


De korting krijg je dan ook pas zodra het toegekend is. Dit is niet met terugwerkende kracht.
Via hier kan ik helaas niet controleren waarom je de korting niet krijgt. Kun je ons een bericht sturen via Facebook of Twitter? Dan kijken we gelijk met je mee.
Hanz

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Steven wrote:
Hoi Sul

Welkom op de Community!

Zodra het abonnement in gaat, gaan de systemen tussen Vodafone en Ziggo synchroniseren. Het is van belang dat beide op exact hetzelfde adres vermeld staan voor de extra's.
Daarna wordt er gekeken of je aan de voorwaarden voldoet en eventueel een akkoord gegeven.
Zie voor alle voorwaarden: http://voda.fo/ne/khac1. Binnen 4 weken worden de extra's dan ook aangesloten als je aan de voorwaarden voldoet. Zodra het wordt aangesloten, wordt er vanuit ons een sms gestuurd en zie je ook in My Vodafone de dubbele data erbij staan en op je factuur evt. de €5,00 korting (€5,00 korting: Red abonnementen na April 2017 aangesloten).


De korting krijg je dan ook pas zodra het toegekend is. Dit is niet met terugwerkende kracht.
Via hier kan ik helaas niet controleren waarom je de korting niet krijgt. Kun je ons een bericht sturen via Facebook of Twitter? Dan kijken we gelijk met je mee.


Steven wrote:
Hoi Sul

Welkom op de Community!

Zodra het abonnement in gaat, gaan de systemen tussen Vodafone en Ziggo synchroniseren. Het is van belang dat beide op exact hetzelfde adres vermeld staan voor de extra's.
Daarna wordt er gekeken of je aan de voorwaarden voldoet en eventueel een akkoord gegeven.
Zie voor alle voorwaarden: http://voda.fo/ne/khac1. Binnen 4 weken worden de extra's dan ook aangesloten als je aan de voorwaarden voldoet. Zodra het wordt aangesloten, wordt er vanuit ons een sms gestuurd en zie je ook in My Vodafone de dubbele data erbij staan en op je factuur evt. de €5,00 korting (€5,00 korting: Red abonnementen na April 2017 aangesloten).


De korting krijg je dan ook pas zodra het toegekend is. Dit is niet met terugwerkende kracht.
Via hier kan ik helaas niet controleren waarom je de korting niet krijgt. Kun je ons een bericht sturen via Facebook of Twitter? Dan kijken we gelijk met je mee.



Ben op 29/3 overgegaan op Vodafone, heb inmiddels ook de eerste factuur ontvangen. Zou natuurlijk niet fair zijn als u 4eerst weken wacht (terwijl het al maanden bekend is dat ik overga op Vodafone) en de korting NIET met terugwerkende kracht zou vergoeden...
Hanz

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ben op 29/3 overgegaan op Vodafone, heb inmiddels ook de eerste factuur ontvangen. Zou natuurlijk niet fair zijn als u 4eerst weken wacht (terwijl het al maanden bekend is dat ik overga op Vodafone) en de korting NIET met terugwerkende kracht zou vergoeden...
Energieboy
Expert
Expert
  • 12296Posts
  • 3561Oplossingen
  • 3205Likes
Hoi Hanz
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Ik begrijp je frustratie maar met vette letters dit te melden en 2x is natuurlijk wel een beetje teveel en ook niet toegestaan volgens de regels van deze Community. Maar goed, dat is een stukje tussendoor 😉

Het is nu eenmaal zo dat Vodafone en Ziggo pas gaan controleren of je van beide klant bent op het moment dat je bij beide een abonnement hebt genomen. Of je dit nu al maanden eerder hebt aangegeven, dat maakt dus niets uit. Pas op het moment, dus 29-03, is Vodafone gaan kijken of je ook klant bent van Ziggo en andersom. In de voorwaarden staat dat dit 4 weken kan duren dus daar valt niets aan te veranderen, zo staat dit nu eenmaal omschreven. Ze moeten een controle uitvoeren en dat heeft tijd nodig (gezien er meerdere systemen met elkaar moeten samenwerken).

En bij niemand is dit met terugwerkende kracht, iedereen heeft daar de eerste maand last van. Soms gaat het sneller dan de eerste 4 weken en soms is het ook net 4 weken. Het ligt er maar net aan hoe druk het is bij VodafoneZiggo, denk ik. Een ieder die beide abonnementen heeft krijgt er mee te maken.

Nogmaals, ik begrijp dat het vervelend is. Even door de zure appel heen bijten en dan komt het wel goed. Hoe dan ook, een hele fijne dag gewenst en als het straks allemaal rond is dan wens ik je veel combi korting plezier 🙂
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 443Likes
Was bovenstaande informatie duidelijk voor jullie Hanz en Sul ?
Sul
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Voor mij is het duidelijk. Sharon
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je hier nog vragen over Hanz? Het staat inderdaad in de voorwaarden dat deze automatisch binnen 4 weken toegekend worden. Dit is niet met terugwerkende kracht.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic