tedjuuh19

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ziggo en vodafone account ontkoppelen

Hallo,

 

Mijn vodafone account is gekoppeld aan het ziggo account van mijn moeder.

Ik zou dit graag ontkoppeld willen hebben.

Beide accounts moeten behouden blijven, ik ga namelijk verhuizen en wil een abonnement aanvragen en die van mijn moeder moet ook in takt blijven.

Kunnen jullie mij hiermee helpen?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3046Posts
  • 897Oplossingen
  • 1031Likes

Geen probleem @tedjuuh19. De situatie is nu in ieder geval helemaal helder en daar gaat het om. Bij deze heb ik het Mijn Ziggo account verwijderd. Jouw moeder kan nu een Mijn Ziggo account registeren met haar eigen e-mailadres via deze pagina.

Jouw e-mailadres blijft in gebruik voor My Vodafone en hier kan je dan in de toekomst jouw eigen Ziggo abonnement aan toevoegen. 

Hele fijne feestdagen gewenst.

Bekijk in context

9 Reacties 9
Energieboy
Expert
Expert
  • 11843Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes

Hoi @tedjuuh19 
Welkom op de klanten helpen klanten community van Vodafone.

Het is zeker mogelijk om deze weer te laten ontkoppelen. Ik kan dit niet voor je doen, ik werk namelijk niet voor Vodafone. Maar gelukkig is altijd wel iemand aanwezig van Vodafone om je te helpen. Heb daarom even geduld en dan komt er iemand van Vodafone je helpen.

 

⚠️ Zorg wèl dat uw Persoonlijke Informatie in uw profielinstellingen staan, dan weten Vodafone-moderators wie u bent en waar u woont. Het spreekt voor zich dat deze informatie alleen zichtbaar is voor medewerkers van Vodafone. Uw Persoonlijke Informatie kunt u HIER invullen.

 

 


Let op: in het weekend is geen Vodafone medewerker aanwezig, en het is ook nog eens kerst, heb even geduld en dan zal iemand van Vodafone weer online zijn! Fijne kerstdagen gewenst. 

Meer informatie is ook te lezen op deze pagina.

tedjuuh19
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Bedankt voor je reactie. Ik ging er al vanuit dat het wel even kan gaan duren. We wachten gewoon even af.

tedjuuh19
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik heb even wat andere topics over het zelfde onderwerp gelezen, hieruit begrijp ik dat niet beide account behouden kunnen blijven. Als er 1 verwijderd moet worden, heb ik het liefst dat mijn vodafone account verwijderd word.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3046Posts
  • 897Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @tedjuuh19, goedemorgen en welkom hier!

Ik kan je zeker helpen bij het ontkoppelen van My Vodafone en Mijn Ziggo. Ik begrijp dat op dit moment het Mijn Ziggo account van jouw moeder is gekoppeld aan My Vodafone. Op basis van het e-mailadres in je Community profiel zie ik dit terug. Mijn advies zou zijn om in dit geval het Mijn Ziggo account van jouw moeder te verwijderen. Zij kan dan met haar eigen e-mailadres een nieuw account aanmaken voor Mijn Ziggo. 

Jouw e-mailadres blijft dan gekoppeld aan My Vodafone en deze kun je dan later weer uitbreiden met jouw nieuwe Ziggo abonnement. Als ik dit voor je in orde mag maken, dan hoor ik het graag.

tedjuuh19
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Beste Cecilia,

 

Het klopt inderdaad dat het mijn ziggo account van mij moeder met haar mail adres gekoppeld is aan het mijn vodafone account met mijn mailadres. Ik zou graag het account van mijn moeder laten staan zoals het is. Zodat ik zelf een nieuw account aan kan maken. Alvast bedankt!:)

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3046Posts
  • 897Oplossingen
  • 1031Likes

@tedjuuh19 Ja, jouw e-mailadres is nu in gebruik voor jouw My Vodafone account en het Mijn Ziggo account van jouw moeder. Als ik jouw My Vodafone account verwijder, dan blijft jouwe-mailadres dus in gebruik voor het Mijn Ziggo account voor jouw moeder. Voor My Vodafone kan je dan een nieuw account registeren voor jezelf, maar dit dient wel met een ander e-mailadres te zijn. Mocht dat geen probleem zijn, dan maak ik dat graag voor je in orde natuurlijk. Maar om die reden gaf ik het advies of het misschien niet handiger is om Mijn Ziggo te verwijderen zodat jouw moeder met haar eigen e-mailadres een account kan registeren. 

tedjuuh19
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Beste Cecilia,

 

Dan heb ik het even helemaal verkeerd begrepen.

Ik dacht dat de mail van mijn moeder nog aan ziggo gekoppeld zat.

Maar ik dat geval is het prima als mijn ziggo verwijderd wordt.

Wederom, alvast bedankt.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3046Posts
  • 897Oplossingen
  • 1031Likes

Geen probleem @tedjuuh19. De situatie is nu in ieder geval helemaal helder en daar gaat het om. Bij deze heb ik het Mijn Ziggo account verwijderd. Jouw moeder kan nu een Mijn Ziggo account registeren met haar eigen e-mailadres via deze pagina.

Jouw e-mailadres blijft in gebruik voor My Vodafone en hier kan je dan in de toekomst jouw eigen Ziggo abonnement aan toevoegen. 

Hele fijne feestdagen gewenst.

tedjuuh19
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Beste Cecilia,

 

Bedankt! Inmiddels heeft mijn moeder een nieuw account en heb ik mijn bestelling kunnen plaatsen:)

 

Fijne feestdagen nog!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic