Suus71

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ziggo en Vodafone - dubbele data

Sinds 29 aug ben ik Ziggo klant (tv internet bellen) maar is de installatie niet gelukt. Er komt pas 15 sept een monteur langs. Toen ik klant werd van Ziggo werd mij verteld (via de chat, deze heb ik bewaard) dat ik dubbele data zou ontvangen omdat ik een vodafone abonnement heb (ik heb gezegd dat het tel abonnement via mijn bedrijf was, ze hebben dit gecontroleerd en zeiden dat het in orde was). Nu wil ik graag weten of dit al is ingegaan. Zeker nu ik thuis nog geen gebruik kan maken van wifi zal ik het moeten doen van mijn mobiele data (wat zeker zal aantikken). Kunnen jullie dit controleren voor mij?

Alvast bedankt.
5 Reacties 5
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Suus71, welkom op het Vodafone Forum! Via het Forum kunnen we dit niet controleren. Wel kun je via My Vodafone zien of de Dubbele Data al actief is. Heb je daar al gekeken?
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Suus71, is het nog gelukt via My Vodafone?
Suus71
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo Marc,

ik kan niet inloggen op My Vodafone omdat het een zakelijke mobiel is.
Is er nog een andere manier om erachter te komen?

Mvg,
Susan
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Suus71, ben je wel de contactpersoon? Neem in dat geval contact op via 1201 of stuur ons een bericht via Facebook of Twitter. Als je geen contactpersoon bent dan kan de contactpersoon zelf alleen contact opnemen.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic