Kweetnie

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Zichtbaar in welk land je bent?

Als iemand mij belt vanuit NL terwijl ik in het buitenland ben, ziet/hoort diegene dat dan (bijv. andere toon, landcode in beeld etc) En wat als diegene wordt doorgeschakeld naar mn voicemail? Is dat dan anders als ik in het buitenland ben?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Betreft voicemail etc veranderd er niks. Het enige waar je iets aan kan merken is dat het een paar seconden langer duurt voordat er een verbinding is.
Maar dat kan ook gebeuren als je in Nederland bent.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Betreft voicemail etc veranderd er niks. Het enige waar je iets aan kan merken is dat het een paar seconden langer duurt voordat er een verbinding is.
Maar dat kan ook gebeuren als je in Nederland bent.
Kweetnie
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Vroeger hoorde je vaak een andere toon waardoor je kon horen dat iemand niet in Nederland was. Dat is dus niet meer zo? En als je niet bereikbaar bent krijgt iemand je ‘normale’ voicemail ipv: the person you are trying to reach blabla etc etc etc ?
Kweetnie
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Kweetnie wrote:
Als iemand mij belt vanuit NL terwijl ik in het buitenland ben, ziet/hoort diegene dat dan (bijv. andere toon, landcode in beeld etc) En wat als diegene wordt doorgeschakeld naar mn voicemail? Is dat dan anders als ik in het buitenland ben?


Vroeger hoorde je vaak een andere toon waardoor je kon horen dat iemand niet in Nederland was. Dat is dus niet meer zo? En als je niet bereikbaar bent krijgt iemand je ‘normale’ voicemail ipv: the person you are trying to reach blabla etc etc etc ?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Die toon krijg je bijna niet meer te horen. Af en toe zal hij er nog zijn. Heeft te maken met waar je zit en hoe de verbinding is.

Als je een voicemail hebt aan staan krijgt de desbetreffende persoon voicemail te horen. De melding you are trying to reach was een melding als er geen voicemail was.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic