Hallo,
Ik heb in het voorjaar een abbonement afgesloten (Bel+SMS+Web-2 Altijd 55 euro) Na jaren klant bij KPN de stap naar Vodafone gewaagd en u raadt het al.... heel erg veel spijt. De inhuis dekking, in Centrum Utrecht, van 3G is dramatisch... de oplossing van Vodafoon... bij binnenkomst 3g uitschakelen en terugzetten naar 2G Dat slaat natuurlijk helemaal nergens op... Zeker niet gezien het feit dat Vodafone zichzelf in de markt zet als " kwaliteits" provider.. Oh ja... kan ook nog een wifi hotspot kopen!! Da s ook geen optie wat mij betreft....
Dan maar zelf een oplossing zoeken... 4G een optie? ja.. inhouse dekking schijnt beter te zijn, maar dan wel voor 2, 50 eur extra per maand! (dit terwijl Tmobile en KPN hun bestaande klanten gewoon toegang geven op het 4G netwerk).... dus dat doen we niet! Tweede oplossing...een ander abbonement.... na twee keer chatten de "oplossing" ik kan naar een RED abonnement... maarrrr niet naar RED Essentiel... "u moet gelijk overstappen" ok... " en u raakt u korting kwijt" HUH?
Geachte Vodafone... kunt u mij uitleggen dat jullie een bestaande klant niet fatsoenlijk laten overstappen op een nieuwe abbonement tegen een leuke prijs.... en kom niet aan met " u heeft subsidie gekregen op u IPHONE 5" want die vlieger gaat niet op.... De huidige abbonementen zijn goedkoper, bieden meer belminuten en last but not least... de IPHONE 5S is goedkoper bij een huidig Vodafone abb, dan dat ik destijds voor mijn IPHONE 5 heb betaald...
Ik hoor het graag!