Hoi
Bundymax Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Dit klinkt niet echt naar een
klantenservice van Vodafone. Wat vervelend zeg! Begrijp dan ook heel goed dat je er een beetje zat van bent.
Het vervelende is dat dit een klanten helpt klanten community is en wij hier elkaar met deze problemen niet kunnen helpen. Ik kan je wel wat vragen stellen, misschien wil het dan wel werken en mocht het niet lukken dan toch de vraag om morgen contact op te nemen met de
klantenservice van Vodafone.
Eventueel nog even op deze pagina kijken of er een storing is en kan je ook je storing melden!! Zie:
https://www.vodafone.nl/support/internet-en-dekking/ik-kan-niet-bellen-of-internetten.shtml?storing=...Hier een paar dingen die ik zou proberen, als je dit al niet hebt gedaan natuurlijk:
1 Simkaart eruit halen, je toestel 10 minuten uitzetten, Simkaart er weer in steken en dan aanzetten. Dan heeft die een reset gehad en dit kan wel eens helpen
2 Handmatig van netwerk wijzigen en dan weer terug zetten naar Vodafone NL
3 Probeer in vliegtuigmodus te zetten en na minuut of 10 weer terug deze uitzetten
4 Doorzoek je toestel eens of 4G wel aan staat bij Netwerkinstellingen (zoek via Google op je telefoon type en 4G instellen voor meer info)
Deze punten heb ik voor je, hoop dat het lukt en anders toch morgen maar weer contact opnemen met de
klantenservice van Vodafone of via de storing site die ik ook al heb aangegeven.
Succes en laat nog even weten hoe het is afgelopen.