Bundymax

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Zeer slechte communicatie van u werknemers

Heb al zins vrijdag de 18 geen 4g netwerk meer gebeld met een medewerker kon het niet oplossen zou terug gebeld worden is niet gebeurd zaterdag naar een Vodafone winkel gegaan daar zeer slecht geholpen was zeer druk had het gevoel dat ze liever abonnement verkochten dan dat ze iemand met een probleem hielpen.
Zondagmorgen maar weer gebeld met een medewerker kreeg te horen dat ik voor 17.00 uur iets te horen kreeg maar tot nu toe nog niks gehoord .
Zit er aan te denken om toch maar over te stappen naar een andere provider die klachten wel serieus neemt
8 Reacties 8
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Bundymax
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Dit klinkt niet echt naar een klantenservice van Vodafone. Wat vervelend zeg! Begrijp dan ook heel goed dat je er een beetje zat van bent.

Het vervelende is dat dit een klanten helpt klanten community is en wij hier elkaar met deze problemen niet kunnen helpen. Ik kan je wel wat vragen stellen, misschien wil het dan wel werken en mocht het niet lukken dan toch de vraag om morgen contact op te nemen met de klantenservice van Vodafone.

Eventueel nog even op deze pagina kijken of er een storing is en kan je ook je storing melden!! Zie: https://www.vodafone.nl/support/internet-en-dekking/ik-kan-niet-bellen-of-internetten.shtml?storing=...


Hier een paar dingen die ik zou proberen, als je dit al niet hebt gedaan natuurlijk:
1 Simkaart eruit halen, je toestel 10 minuten uitzetten, Simkaart er weer in steken en dan aanzetten. Dan heeft die een reset gehad en dit kan wel eens helpen

2 Handmatig van netwerk wijzigen en dan weer terug zetten naar Vodafone NL

3 Probeer in vliegtuigmodus te zetten en na minuut of 10 weer terug deze uitzetten

4 Doorzoek je toestel eens of 4G wel aan staat bij Netwerkinstellingen (zoek via Google op je telefoon type en 4G instellen voor meer info)

Deze punten heb ik voor je, hoop dat het lukt en anders toch morgen maar weer contact opnemen met de klantenservice van Vodafone of via de storing site die ik ook al heb aangegeven.

Succes en laat nog even weten hoe het is afgelopen.
Bundymax
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt voor je reactie heb dat allemaal al geprobeerd maar niks helpt
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Dat is spijtig. Dan morgen toch maar even bellen en vanavond al op de site een melding maken via storingen.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Is er een onderzoek aangemaakt? En heb je al eens de network check doorlopen Bundymax?
Als er afspraken zijn gemaakt dat je teruggebeld wordt, dan moeten deze ook zeer zeker nagekomen worden. Namens Vodafone mijn excuses hiervoor. Het is absoluut niet de bedoeling dat wij deze afspraken niet nakomen!
thelonious

Gedreven Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Bundymax wrote:
Heb al zins vrijdag de 18 geen 4g netwerk meer gebeld met een medewerker kon het niet oplossen zou terug gebeld worden is niet gebeurd zaterdag naar een Vodafone winkel gegaan daar zeer slecht geholpen was zeer druk had het gevoel dat ze liever abonnement verkochten dan dat ze iemand met een probleem hielpen.
Zondagmorgen maar weer gebeld met een medewerker kreeg te horen dat ik voor 17.00 uur iets te horen kreeg maar tot nu toe nog niks gehoord .
Zit er aan te denken om toch maar over te stappen naar een andere provider die klachten wel serieus neemt


Maak je geen zorgen Bundymax het klinkt mij juist precies als de klantenservice van Vodafone in de oren en je bent niet de enige die er zo over denkt. Ik denk dat je laatste zin misschien het verstandigste is als je serieus genomen wil worden.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Jammer thelonious dat je je zo laat kennen!
Maar goed, we proberen deze klant (en voor mij mede Vodafone gebruiker) aan alle kanten te helpen waar mogelijk. Dingen die ik en/of wel direct kunnen worden opgelost door de klantenservice van Vodafone.

Bundymax
Heb je al contact gehad en is het al gelukt?
thelonious

Gedreven Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Energieboy wrote:
Jammer thelonious dat je je zo laat kennen!
Maar goed, we proberen deze klant (en voor mij mede Vodafone gebruiker) aan alle kanten te helpen waar mogelijk. Dingen die ik en/of wel direct kunnen worden opgelost door de klantenservice van Vodafone.

Bundymax
Heb je al contact gehad en is het al gelukt?


Ehm, de klant zo goed mogelijk helpen is juist wat ik probeer te doen. Vandaar dat ik hem aanraad een andere provider te kiezen als hij ontevreden is over de klantenservice. Ervaring leert dat deze niet gaat verbeteren. Vandaar. Er zullen zat klanten zijn die vrijwel nooit iets met de klantenservice te maken hebben en het dus niet veel kan schelen, dat zijn de klanten die bij Vodafone kunnen blijven. De rest? Zo snel mogelijk overstappen. Betere hulp ga je op dit forum niet vinden.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic